بنیدکت کامبربچ عقیده دارد که Avengers: Infinity War یک حماسه دیوانه‌کننده است

18 March 2018 - 19:00

بازیگر نقش دکتر استرنج (Doctor Strange) یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumbebatch)، عقیده دارد که فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» قرار است تا یک حماسه دیوانه‌کننده را به نمایش بگذارد و مخاطبان را مستقیما وارد اتفاقات اکشن و مهیج و همچنین وارد این درگیری بزرگ بکند. با توجه به اینکه زمان اندکی تا لحظه‌ی نمایش این فیلم باقی‌مانده است، Infinity War توانسته تا رکورد بیشترین پیش‌فروش را در بین دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی به نام خودش ثبت کند و طرفداران این فیلم نیز مشتاقانه منتظرند تا به تماشای آشوبی بنشینند که تانوس (Thanos) قرار است تا در دنیای سینماتیک مارول برپا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است تا تمام چهره‌های شناخته شده‌ی جهان سینماتیک مارول را در کنار یکدیگر جمع کند؛ این افراد شامل اعضای گروه انتقام‌جویان و اعضای گروه نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) می‌شود و همچنین شامل افرادی نیز می‌شود که جدیدا به این جهان اضافه شدند، یعنی مرد عنکبوتی (Spider Man)، دکتر استرنج، پلنگ سیاه (Black Panther). آخرین تریلر مربوط به سومین قسمت از فرانچایز Avengers دو روز پیش منتشر شد و به ما این امکان را داد تا بتوانیم به تانوس و دستکش ابدیت آن نگاه بهتری بیاندازیم و همچنین در این تریلر تمام قهرمانان و شخصیت‌های ذکر شده را نیز دیدیم که درحال اتحاد با یکدیگر بودند. سازندگان این فیلم قول داده‌اند که فیلم Avengers: Infinity War فیلمی باشد که هیچ‌کس تا کنون مانند آن‌را ندیده است و در ادامه‌ی همین ویژگی، بندکیت کامبربچ نیز چندی پیش اعلام کرد که به نظر او این فیلم یک “حماسه‌ی دیوانه‌کننده” است.

در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی خبری Entertainment Weekly انجام شد، از کمبربچ سؤال کردند که زمان خواندن نمایش‌نامه‌ی فیلم Avengers: Infinity War، چه احساس و تفکراتی داشته است. اگرچه که استودیو مارول همیشه اطلاعات و محتوای پروژه‌های سینمایی خودش را به صورت محرمانه نگه می‌دارد، ولی کمبربچ در این مصاحبه گفت که این فیلم قرار نیست تا روندی آهسته داشته باشد و در عوض قرار است تا تماشاچی را مستقیما وارد درگیری کند و میزان بالایی از تفریح و اکشن را برای تماشاگران به ارمغان آورد.

در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه‌ی بندیکت کمبربچ با مجله‌ی Entertainment Weekly را بخوانید:

خب، این سؤال شما یک سؤال از پیش تعیین شده است، زیرا قرار نیست که من حتما فیلم‌نامه‌ را خوانده باشم. ولی من خوانده‌ام. این فیلم فقط یک حماسه دیوانه کننده است. چیزی که من در آن لحظه فکر می‌کردم این بود که این فیلم‌نامه قرار نیست تا به پایان خودش برسد و متوقف شود. وقتی که داستان قرار است تا شروع شود، به خوبی شروع می‌شود، ولی دیگر متوقف نمی‌شود. این فیلم یک فیلم مهیب، درخشان، ترسناک، گاهی خنده‌دار و گاهی خیلی متحرک است و درنهایت این فیلم یک فیلم اکشن بدون توقف است. به نظر می‌رسد که همگی در یک بحران بزرگ درگیر شده‌اند و همگی درحال جنگ برای خودشان هستند؛ خواندن همچین فیلم‌نامه‌ای واقعا نفس‌گیر است. این فیلم یک روند آرام ندارد و شما مستقیما وارد هرج و مرج می‌شوید. این فیلم‌نامه عناصر خیلی زیادی را در خودش داشت، ولی من فکر می‌کنم که مهم‌ترین آن‌ها این ویژگی بود که چگونه اتفاقات اکشن این فیلم کاملا بی‌وقفه و پشت سر هم اتفاق می‌افتند.

یک ویژگی دیگر که بسیار قابل توجه است، این است که برخی از بازیگران این فیلم اجازه نداشتند تا فیلم‌نامه‌ی کامل این فیلم را بخوانند؛ مانند تام هالند (Tom Holland). تام هالند قبلا نیز اعلام کرده بود که اجازه خواندن متن کامل نمایش‌نامه‌ی فیلم Infinity War را ندارد، زیرا او راز نگهدار بسیار بدی است. در واقع یک بار تام هالند را دیدند که خارج از مجموعه‌ی فیلم‌برداری درحال پیاده‌روی با یک کپی از فیلم‌نامه‌ی این فیلم بوده است که احتمالا فقط بخش‌های مربوط به شخصیت مرد عنکبوتی را شامل می‌شده است؛ و از آنجا که تمام بازیگران باید در انتهای کار خودشان فیلم‌نامه‌ی فیلم را تحویل عوامل سازنده دهند تا از لو رفتن داستان فیلم جلوگیری شود، تام هالند کپی‌هایی که از فیلم‌نامه برای خودش داشت را می‌سوزاند، زیرا ممکن بود که فراموش کند تا کپی خودش را به عوامل فیلم برگرداند.

برخی دیگر از بازیگران این فیلم نیز، مانند دیو باتیستا (Dave Bautista) انتخاب کردند که فیلم‌نامه‌ی فیلم Infinity War را نخوانند؛ پس او نیز می‌تواند مانند دیگران در سینماها از این فیلم لذت ببرد. افرادی مانند بندیکت کمبربچ نیز وجود دارند که می‌گویند برای فهم بهتر داستان و کارهایی که باید در فیلم انجام دهند، باید فیلم‌نامه را بخوانند. البته اگر کمبربچ فیلم‌نامه‌ی این فیلم را کامل نیز خوانده باشد، به هر حال اجازه ندارد که درباره‌ی شخصیت دکتر استرنج توضیحات زیادی را بدهد؛ زیرا از آنجایی که سنگ زمان که یکی از سنگ‌های ابدیت است، در چشم آگاماتو (Eye of Agamotto) در نزد شخصیت دکتر استرنج قرار دارد، او کاملا در این داستان درگیر است و اگر بخواهد شخصیت خودش را توصیف کند موجب لو رفتن داستان می‌شود.

از آنجا که در قسمتی از تریلری که اخیرا برای این فیلم منتشر شده است، به رابطه‌ی بین دکتر استنرج و تونی استارک (Tony Stark) اشاره می‌شود، در این باره از او سؤال شده است و کمبربچ گفته است که در رابطه‌ی بین این دو نفر یک ارتباط جالب وجود دارد و آن این است که هیچکدام از آن‌ها علاقه‌ای به معاشرت با دیگران ندارد، ولی آن‌ها با هم متحد می‌شوند تا بتوانند هدفی را محقق سازند که ارزشش بیشتر از آن دو نفر است؛ این حرف‌ها نشان می‌دهد که در این فیلم قرار است تا ما شاهد مکالمات جالبی بین این دو نفر باشیم، و برخی از طرفداران این فیلم نیز منتظر هستند تا این دو نفر همدیگر را ملاقات کنند. احتمالا آن‌ها مانند روشنفکران دنیای مارول با یکدیگر بحث خواهند کرد.

فیلم Avengers: Infinity War نه‌تنها تمام ابرقهرمانان جهان سینماتیک مارول را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد، بلکه همچنین به نقطه‌ی اوج داستانی می‌رسد که حدود ۱۰ سال است در جهان سینماتیک مارول درحال شکل‌گیری است و همچنین قصد دارند تا این جهان سینمایی را به عصر جدیدی وارد کنند. اکنون از آنجا که زمان انتشار این فیلم به اواخر ماه آوریل منتقل شده است، طرفداران این فیلم نباید زمان زیادی را صبر کنند تا بتوانند قهرمانان محبوب خودشان را در خارج از کتاب‌های مصور ببینند که با هم متحد شده‌اند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.