Preacher: جانی کوین در نقش آلفادر د آرونیک به سریال می‌پیوندد

19 March 2018 - 12:10

جانی کوین (Jonny Coyne) (از Turn «تحول» و Alcatraz «آلکاتراز») قرار است یک نقش کلیدی جدید را در Preacher «واعظ» ساخته‌ی AMC بازی کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

Preacher «واعظ» که بر اساس فرنچایز کامیک بوک محبوب با طرفداران مخصوص به خود است یک درام کمدی تاریک و ماوراطبیعی است که درباره‌ی یک واعظ اهل تگزاس، جسی کاستر، با بازی دامینیک کوپر (Dominic Cooper)، است که یک موجود مرموز به نام جنسیس (پیدایش) در بدن او زندگی می‌کند و به او این قدرت را می‌دهد که افراد را وادار به انجام کاری که می‌خواهد بکند.

کوین نقش آلفادر (پدر همه) د آرونیک را بازی خواهد کرد. آلفادر فردی بزرگ هیکل، سنگین وزن و موجودی حال به هم زن هست، اما در عین حال احتمالا قدرتمندترین انسان روی زمین است. او فردی شرور است که چشم‌هایش بیشتر از گفته‌هایش می‌بینید.

کوین اخیرا یک داستان یک فصلی را در The Blacklist «لیست سیاه» به پایان رساند و در آینده نیز در The Nun «راهبه» ساخته‌ی برادران وانر در مقابل تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga) و همچنین در Beirut «بیروت»ِ برد اندرسون کنار روزاموند پایک (Rosamund Pike) و جان هم (John Hamm) حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.