فیلم برداری Creed 2 آغاز شده است

19 March 2018 - 16:35

همانطور که مجموعه‌ای از تصاویر منتشر شده از فیلم Creed 2 «کرید ۲» نشان می‌دهد، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و فلوریان مانتینو (Florian Munteanu) حین فیلم برداری در موزه‌ی هنری فیلادلفیا دیده شده‌اند، و این نشان دهنده‌ی آن است که این فیلم در حال فیلم برداری است. لاند گرن به نقش خودش در فیلم Rocky IV «راکی ۴» یعنی ایوان دراگو (Ivan Drago) که یک نجیب زاده‌ی روسی بود و پدر آپولو کرید (Apollo Creed) را در رینگ مسابقه کشت بازمی‌گردد. مانتینو به نقش ویکتور (Viktor) پسر دراگو و کسی که در مقابل پسر کرید یعنی آدونیس (Adonis) با بازی مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) به رینگ رفت، بازخواهد گشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در راس تمام این ها سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) به «کرید ۲» برمی‌گردد و هشتمین حضورش در نقش راکی بالبوآ (Rocky Balboa) را رقم خواهد زد. استالونه برای ایفای نقش در فیلم «کرید» نامزد جایزه‌ی اسکار شد. او در این فیلم در حالی که با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد به آموزش دادن آدونیس می‌پرداخت. کرید در یک صحنه‌ای که بالبوآ مقابل موزه‌ی هنری فیلی (Philly) بود، به اتمام رسید. کاری که او در فیلم اصلی «راکی» در سال ۱۹۷۶ انجام داد.

در اولین مجموعه عکس از «کرید ۲» (توسط Philly.com)، دولف لاندگرن و فلوریان مانتینو نقش دراگوی پیر و جوان را بازی کردند. موضوع قابل توجه این است که مایکل بی جوردن در این مجموعه تصاویر حضور ندارد. به علاوه‌ی این تصاویر همچنین یک ویدیو در TMZ منتشر شده است که نشان می‌دهد دراگو در بالای پله‌ها با لباس زمستانی ایستاده است.

طی سه دهه پس از اینکه راکی، ایوان دراگوی شکست ناپذیر را در «راکی ۴» سرنگون کرد، دراگو و پسرش عقب نشسته‌اند و آماده‌ی انتقام جویی هستند. اما سوال اینجاست راکی چطور با این چالش دست و پنجه نرم می‌کند؟ مهم تر از این، آدونیس هنگامی که با مردی که پدرش را کشت روبرو می‌شود چه واکنشی نشان می‌دهد. همانطور که ما از «راکی ۴» به یاد داریم، دراگو از کاری که کرده بود پشیمانی زیادی از خود نشان نداد و گفت: “اگر او بمیرد، مرده است” و کاملا نسبت به سلامتی آپولو بی اهمیت بود.

عده‌ای معتقدند که آوردن ایوان دراگو به «کرید ۲» این فیلم را به یک فیلم بد از راکی بدل می‌کند. آن‌ها بر این باورند که موضوع مهم در مورد «کرید» این بود که رایان کوگلر (Ryan Coogler) بسیاری از مشکلات فیلم‌های فرانچایز راکی را پاکسازی کرده بود و هسته‌ی داستان را تغییر داده بود. قطعا بخش اعظمی از موفقیت «کرید» مرهون کارگردانی و نویسندگی رایان کوگلر است. جای تعجبی ندارد که این کارگردان بزرگ به پروژه‌های بزرگتری در هالیوود بپیوندد. در «کرید ۲» استیون کاپل جونیور (Steven Caple Jr.) کارگردانی را برعهده دارد و بر اساس فیلم نامه‌ای از سیلوستر استالونه و خالق لوک کیج (Luke Cage)  یعنی چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker ) این فیلم ساخته خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.