گزارش: واندروومن ۲ همین تابستان و در آمریکا فیلم‌برداری می‌شود

20 March 2018 - 19:27

دنیای توسعه یافته‌ی دی سی شروع سختی داشت اما در سال گذشته‌ یک موفقیت بزرگ با فیلم Wonder Woman «واندروومن» کسب کرد. این فیلم نظرات را به خودش جلب کرد و بخش اعظمی از این موفقیت نیز به خاطر ایفای نقش فوق العاده‌ی گل گدوت (Gal Gadot) است و در سراسر دنیا ۸۰۰ میلیون دلار فروخت. با توجه به این موفقیت، هنگامی که شرکت وارنر براز (Warner Bros.) اقدام به ساخت «واندروومن ۲» کرد، هیچ کس تعجبی از خود نشان نداد و کارگردان پتی جنکینز (Patty Jenkins) برای کارگردانی فیلم دوم به کار گرفته شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

«واندروومن ۲» انتظار می‌رود که در این تابستان فیلم برداری‌اش آغاز شود و گزارش‌های اولیه پیشنهاد کرده است که جنکینز در لیوستون انگلیس به شرکت وارنر براز برمی‌گردد. هر چند، درحال حاضر گزارش‌ها نشان می‌دهد که فیلم‌برداری اصلی درواقع در آمریکا صورت خواهد گرفت.

 جنکینز در سال گذشته و در یک مصاحبه با Entertainment Weekly پیشنهاد کرد که دنباله‌ی «واندروومن» می‌تواند در آمریکا ساخته شود. وی اشاره داشت: “او واندروومن است، او باید به آمریکا بیاید. اکنون وقتش است.” این نقل قول توسط Omega Underground نقل شده است که گزارش می‌کند این فیلم به زودی فیلم برداری‌اش شروع شده و این اتفاق در کلمبیا و ویرجینیای شمالی می‌فتد. این گزارش همچنین بیان می‌دارد که فیلم برداری انتظار می‌رود تا در ماه ژوئیه‌ آغاز شود.

محور اصلی این فیلم در طول جنگ سرد روایت می‌شود و تغییرات ژئوپولیتیکی در آمریکا را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین تاثیر بیشتر انگلستان در قرن بیستم و کاهش قدرت آمریکا را به تصویر خواهد کشید. انتظار می‌رود «واندروومن ۲» به شدت به پشت صحنه‌ی جنگ سرد اشاره کند و کشمکش‌های بین U.S و U.S.S.R بر سر مسائل هسته‌ای را نشانه می‌رود. در حالی که دیانا (Diana) در «واندروومن» گفت انسانیت باز خواهد گشت، جنگ سرد این حرفش را به آزمایش خواهد کشاند.

Omega Underground خاطرنشان کرد که کلمبیا و ویرجینیا هر دو از مکان‌های بسیار مهم در آمریکا هستند و همینطور واشینگتن دی سی محل قرار گیری کاخ سفید است و این در حالی است که مقر C.I.A در ویرجینیا قرار دارد. این مکان‌ها به نظر می‌رسد جایی است که دیانا به نوعی در تعامل با دولت آمریکا قرار می‌گیرد. در عین حال، بازگشت مرموز استیو تروور (Steve Trevor) ممکن است به C.I.A مرتبط باشد. Omega Underground پیشنهاد کرده است ممکن است او عضو آژانس باشد

 اما داستان اصلی فیلم همچنان نامشخص باقی مانده است. اگرچه عنوان کاری «واندروومن ۲» Magic Hour (ساعت جادویی) است؛ عنوانی که طرفداران گفته‌اند ممکن است نشانگر این باشد که جادوگران به نوعی درگیر فیلم خواهند بود. در حالی که کریستن ویگ (Kristen Wiig) تایید کرده است که چیتاه (Cheetah)، یکی از منحصر بفردترین دشمنان دیانا در کامیک ها است. اگرچه ویگ به خاطر نقش‌های کمدی خودش معروف است، او در فیلم‌هایی مانند The Martian و The Skeleton Twins دیده شده است. جنکینز ثابت کرده است که در «واندروومن» خوب عمل می‌کند. اگر فیلم برداری قرار باشد تا در ژوئیه آغاز شود، هواداران می‌توانند انتظار بیشتری از اعلام جزئیات بازیگران داشته باشند. بدون شک هواداران کامیک بوک‌ها، از اعلامیه‌های درخواست بازیگر، شایعات زیادی خواهند ساخت!
منبع: Screenrant
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.