دو انیمه‌ی سینمایی برای Made in Abyss ساخته خواهد شد

20 March 2018 - 18:03

وبسایت رسمی انیمه‌ی تلویزیونی Made in Abyss اعلام کرد که قرار است دو انیمه‌ی سینمایی به منظور تکمیل داستان این انیمه در زمستان آینده ساخته شود. عناوین اینمه‌های سینمایی که قرار است ساخته شود به ترتیب عبارت‌اند از Made in Abyss: Tabidachi no Yoake و Made in Abyss: Hōrō Suru Tasogare. همچنین مجدد اعلام شده که دنباله‌ای بر فصل اول این انیمه نیز ساخته خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل اول این انیمه در قالب ۱۳ قسمت ساخته شده بود و داستان انیمه نیز به شرح زیر بوده است:

در این انیمه گودالی بزرگ وجود دارد که با نام Abyss شناخته می‌شود و شاید بتوان گفت تنها مکانی است که هنوز توسط بشر جست‌و‌جو نشده و در اعماق آن موجوداتی شگفت انگیز وجود دارند و همچنین آثاری گرانبها که با علم بشر قابل ساختن نیستند. همین ویژگی‌های مرموز Abyss باعث شده افرادی جذب آن شوند و به دنبال ماجراجویی در آن غار بروند. کسانی که جرات خرج می‌دهند و به آن غار می‌روند، Cave Raiders نام دارند. در این انیمه دختری یتیم وجود دارد که Rico نام دارد، آرزو‌ی او این است که بتواند مانند مادرش Cave Raider شود و به کشف اسرار غار بپردازد.

انیمه بر مبنای مانگایی با همین نام ساخته شده که توسط آکیهیتو تسوکوشی (Akihito Tsukushi) نوشته شده است.پروانه ساخت این مانگا برای Seven Seas Entertainment بوده و در ژانویه‌ی سال گذشته فصل اول آن را روانه بازار کرده است، همچنین Takeshobo شش فصل از این انیمه را سال گذشته در ژاپن منتشر کرده است.

منبع: Animenewsnetwork

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hadis says:

    سلام وقت بخیر من قسمت دو این انیمه رو نمیتونم دانلود کنم میشه کمکم کنید؟؟؟!! فقط ۳ قسمت از این انیمه امده؟؟؟؟؟