دومین تریلر فیلم Sicario 2: The Day of the Soldado منتشر شد

21 March 2018 - 14:09

اخیرا تریلر دوم مربوط به فیلم Sicario 2: The Day of the Soldado «سیکاریو ۲: روز سرباز» منتشر شد؛ در این تریلر ما شخصیت الهاندرو (Alejandro) با بازی بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro) را میبینیم که برای ریختن خون بیشتری برگشته است. در فیلم Sicario «سیکاریو» که سه سال پیش منتشر شد و با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt) بود، بنیسیو دل تورو حضور داشت و تغییر ناگهانی نقش او به یک قاتل که استخدام شده بود تا ماموریتی را به پایان برساند، باعث متحیر ساختن بینندگان این فیلم شد. فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) بود و نگاهی واقعی و از سطح خیابان، به گروه‌های جنایتکار و جنگ بین قدرت‌های بازار خرید و فروش مواد مخدر داشت. این فیلم نظر مثبت بسیاری از منتقدان را به خودش جلب کرد و همچنین توانست فقط با بودجه‌ی ۳۰ میلیون دلاری، به فروش ۸۴ میلیون دلاری در سطح جهانی برسد. با وجود اینکه این فروش بسیار حائز اهمیت بود، ولی دلیل بسیار خوبی برای ساخت دنباله‌ی مربوط به این فیلم نبود؛ و به همین دلیل بود که با اعلام زمان ساخت دنباله‌ی فیلم Sicario، ما بسیار متحیر شدیم. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این خبر، به تماشای تریلر منتشر شده از این فیلم بنشینید.

اولین تریلری که از فیلم Sicario 2: The Day of the Soldado منتشر شد، نشان داد که کارگردان این فیلم، یعنی استفانو سولیما (Stefano Sollima) توانسته است تا آن احساس مخصوص به فیلم اول را در این فیلم نیز به خوبی به تصویر بکشد. با وجود اینکه دیگر ویلنوو و بلانت در این پروژه حضور ندارند، باز هم دل تورو دوباره برای بازی در فیلم Soldado بازگشته است تا در کنار جاش برولین (Josh Brolin) ایفای نقش کند؛ همچنین جالب است بدانید که فیلم‌نامه‌ی این فیلم مانند قسمت قبلی فیلم Sicario، توسط تیلور شریدان (Taylor Sheridan) نوشته شده است. تریلر اولی که از این فیلم منتشر شد، بیشتر قصد داشت تا دنیای فیلم Sicario را به مخاطبان یادآوری کند و تریلر دوم این فیلم از این سطح بالاتر رفته است و احساسات بیشتری را به تماشاگران منتقل می‌کند.

وب‌سایت خبری یو‌اس‌ای تودی (USA Today) ویدئو دوم مربوط به فیلم Soldado را، در ادامه تصاویر و مصاحبه‌هایی که در ارتباط با این فیلم داشتند، منتشر کرده است. این ویدئو به‌طور رسمی توسط کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) منتشر شده است. همانطور که در مصاحبه‌های منتشر شده به آن اشاره شد و همچنین این موضوع در این تریلر نیز اندکی قابل فهم بود، مشخص است که ماموریت جدید الهاندرو به‌گونه‌ای است که او را در زیر ذره‌بین قرار می‌دهد و موجب می‌شود تا اسلحه‌ها به سمت وی نشانه روند. او در این فیلم مامور می‌شود تا دختر یکی از قدرت‌های دنیای خرید و فروش مواد مخدر را برباید، ولی این ماموریت به حاشیه کشیده می‌شود و شخصیت مت گراور (Matt Graver) با بازی برولین به الهاندرو می‌گوید که آن دختر ربوده شده را به قتل برساند؛ نقش این دختر را نیز ایزابلا مونر (Isabella Moner) ایفا می‌کند. در این وضعیت، الهاندرو باید تصمیم بگیرد که ماموریت خودش را کامل کند و یا دختر بی‌گناه را به قتل برساند؛ این وضعیت درست مانند اتفاقی است که برای خانواده او رخ داده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، تریلر دوم این فیلم سرنخ‌هایی از داستان فیلم Sicario 2: Day of the Soldado را نیز در اختیار ما قرار داد و به‌گونه‌ای دقیقا توضیح داد که در قسمت دوم سری فیلم‌های Sicario قرار است تا چه اتفاقی رخ دهد. درحالی‌که دو ستاره‌ی این فیلم یعنی دل تورو و برولین در کنار یکدیگر هستند (همانطور که در قسمت اول این فیلم نیز در کنار یکدیگر بودند)، ولی به‌نظر می‌رسد که در قسمت دوم این فیلم، داستان قرار است تا به‌گونه‌ای پیش رود که این دو مرد ماهر در مقابل یکدیگر قرار گیرند. اگر این اتفاق رخ دهد، نه‌تنها باعث می‌شود که این فیلم یک پویایی خاص به خودش بگیرد، بلکه همچنین باعث می‌شود تا فیلم Soldado از قسمت قبلی خودش متمایزتر باشد.

این تریلر همچنین عنوان این فیلم را نیز مشخص کرد. Soldado به زبان اسپانیایی به معنی “سرباز” است، پس معنی عنوان Day of the Soldado، “روز سرباز” است که بیشتر بر روی شخصیت الهاندرو تاکید می‌کند. این عنوان همچنین می‌تواند مشخص کند که داستان این فیلم قرار است تا در مدت زمان کوتاهی رخ دهد؛ البته با توجه به تریلر این فیلم نیز می‌شود به این نکته پی برد. در هر صورت، این تریلر به ما نشان می‌دهد که شخصیت الهاندرو بسیار آماده‌تر از قبل است و مشخص می‌کند که فیلم Sicario 2: Day of the Soldado، کاملا آماده است تا به نمایش درآید و فروش خوبی را تجربه کند.

در پایان نیز می‌توانید دومین تریلر مربوط به این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.