مارک رافالو و کمیل نانجیانی در حال مذاکره برای بازی در فیلم The True American هستند

21 March 2018 - 17:39

مارک رافالو (Mark Ruffalo) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، بازیگرانی که نامزدی اسکار را در کارنامه‌ی خود دارند، در حال مذاکره برای حضور در نقش‌های اصلی فیلم درام The True American «آمریکایی حقیقی» هستند. ابتدا قرار بود این پروژه که مدت‌ها در مرحله‌ی پیش‌تولید است، با حضور تام هاردی (Tom Hardy) و به کارگردانی کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) ساخته شود، اما هر دوی آن‌ها پیش از آن‌که این فیلم به مرحله‌ی ساخت برسد، سراغ پروژه‌های دیگری رفتند. سال گذشته پابلو لارائین (Pablo Larrain) به عنوان سکان‌دار این پروژه انتخاب شد و کاترین بیگلو به عنوان تهیه‌کننده در پروژه باقی ماند. کمپانی آناپورنا (Annapurna) که فیلم های نامزد اسکارشده‌ای همچون Zero Dark Thirty «سی دقیقه بامداد» و Her «او» را عرضه کرده است، تهیه‌ی این پروژه را بر عهده دارد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این فیلم براساس کتاب غیرداستانی The True American: Murder and Mercy in Texas «آمریکایی حقیقی: جنایت و بخشش در تگزاس» است که در زمان پس از حملات تروریستی یازدهم سپتامبر می‌گذرد. داستان این کتاب حول یک مهاجر مسلمان که کهنه‌سرباز نیروی هوایی بنگلادش به نام رئیس بویان (Rais Bhuiyan) است، می‌گردد. بویان از یک حمله‌ی کشتار جمعی که توسط یک عرب‌کُشِ (Arab-slayer) خودخوانده اجرا می‌شود، جان سالم به در می‌برد. بویان سپس تلاش می‌کند که این فرد مهاجم را از مجازات مرگ نجات دهد. این داستان قطعا پتانسیل تبدیل شدن به یک فیلم جذاب و درگیرکننده را دارد و اکنون این اتفاق در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter) رافالو و نانجیانی در حال مذاکرات مقدماتی برای ایفای نقش‌های استرومن (Stroman) و بویان هستند. وقتی سال گذشته لارائین به پروژه اضافه شد، قرار بود هاردی نقش استرومن را ایفا کند، اما او اکنون در حال آماده شدن برای ایفای نقش آل کاپون (Al Capone) در فیلم Fonzo به کارگردانی جاش ترنک (Josh Trank) است. زمانی قرار بود ریز احمد (Riz Ahmad) نقش بویان را ایفا کند، اما به نظر می‌رسد که او نیز تصمیم گرفت بنا به دلایلی بازی در این فیلم را رد کند. لازم به ذکر است که مذاکرات مقدماتی با قرارداد امضاشده تفاوت دارد، بنابراین باید دید که آیا رافالو و نانجیانی به طور رسمی قرارداد امضا خواهند کرد یا خیر.

شهرت نانجیانی در سال ۲۰۱۷ به لطف موفقیت فیلم The Big Sick به طرز چشمگیری ارتقا یافت. این فیلم برای او نامزدی اسکار در رشته‌ی بهترین فیلمنامه‌ی ارژینال را نیز به ارمغان آورد. از آن‌جایی که نانجیانی بیش‌تر برای نقش‌های کمدی شناخته می‌شود ( از جمله سریال Silicon Valley)، بازی در فیلم «آمریکایی حقیقی» برای او تغییر شایانی محسوب می‌شود، اما همان‌طور که او با بازی در فیلم The Big Sick نشان داد، توانایی بازی در نقش‌های دراماتیک را نیز دارد. پس او باید گزینه‌ی مناسبی برای نقش بویان باشد. بازیگر دیگر این فیلم، رافالو، در سال‌های اخیر دو نامزدی اسکار را برای هنرنمایی‌اش در فیلم‌های Foxcatcher «فاکس‌کچر» و Spotlight «اسپات‌لایت» کسب کرده و توانایی‌های خود را برای حضور در فیلم‌های کاراکترمحور نشان داده است.

زمان نهایی آغاز ساخت فیلم «آمریکایی حقیقی»، به برنامه‌ی کاری ستارگان‌اش بستگی دارد. برنامه‌ی کاری نانجیانی فعلا خالی است اما رافالو پس از تور مطبوعاتی فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» باید نقش Don Hewitt را در فیلم Newsflash ایفا کند. امید می‌رود که تمام شرایط برای ساخت «آمریکایی حقیقی» مهیا شود تا این فیلم نیز همچون فیلم Triple Frontier به جمع پروژه‌هایی بپیوندد که از جهنم پیش‌تولید رهایی یافته‌اند.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.