بن افلک و اسکار آیزاک بازیگران فیلم Triple Frontier هستند

22 March 2018 - 15:49

اکنون تأیید شده که اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و بن افلک (Ben Affleck) بازیگران فیلم Triple Frontier، فیلم اکشن و ماجراجویانه‌ی شبکه‌ی نت‌فلیکس به کارگردانی جی سی چاندور (J. C Chandor) هستند. پروژه‌ی Triple Frontier مدت‌هاست که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و آغاز آن به سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردد. زمانی قرار بود که تام هنکس (Tom Hanks) در این فیلم بازی کند و در پشت دوربین کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) به عنوان کارگردان و مارک بول (Mark Boal) به عنوان نویسنده پس از فیلم‌های The Hurt Locker «گنجه‌ی رنج» و Zero Dark Thirty «سی دقیقه‌ی بامداد» بار دیگر با یکدیگر همکاری کنند. بازیگرانی نظیر چینیگ تیتوم (Chaning Tatum)، جانی دپ (Johnny Depp) و تام هاردی (Tom Hardy) هر کدام در بازه‌ای طی چند سال گذشته قرار بود که در این فیلم بازی کنند اما همه‌ی آن‌ها از آن زمان تصمیم گرفتند که سراغ پروژه‌های دیگری بروند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم Triple Frontier عنوان خود را از مرز میان سه کشور آرژانتین، برزیل و پاراگوئه گرفته و انتظار می‌رود که بر نبرد میان نیروهای نظامی و کارتل‌های مواد مخدر در آمریکای جنوبی تمرکز کند. در این مرحله جزئیات بیش‌تر درباره‌ی این فیلم در دست نیست. این پروژه سال گذشته پس از آن‌که کمپانی پارامونت آن را رها کرد در آستانه‌ی فروپاشیدن قرار گرفت. متعاقب آن شرکت نت‌فلیکس این پروژه را به دست گرفت و برنامه دارد تا آن را در سال ۲۰۱۹ به عنوان محصولی اریژینال عرضه کند. با توجه به این‌که فیلمبرداری این فیلم تابستان آغاز می‌شود، هم‌اکنون بازیگران این فیلم مشغول آماده شدن برای صحنه‌های پرتنشِ اکشن هستند.

Popsugar Celebrity عکس‌هایی را از آیزاک و افلک منتشر کرده که در سواحل هاوایی مشغول تمرین هستند تا برای فیلمبرداری Triple Frontier که ماه مه در جزیره‌ی Oahu آغاز می‌شود، آماده شوند. در کنار این دو نفر بازیگران دیگری از قبیل چارلی هونام (Charlie Hunnam) و گَرت هدلاند (Garret Hedlund) نیز حضور دارند. گفته می‌شود که پدرو پاسکال (Pedro Pascal)، بازیگر سریال‌های Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و Narcos و آدریا آرجونا (Adria Arjona) نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

در ژوئیه‌ی ۲۰۱۷ خبری منتشر شد مبنی بر این‌که افلک از پروژه‌ی Triple Frontier جدا شده است، بنابراین یا آن خبر نادرست بوده و یا این بازیگر در برنامه‌ی کاری خود زمانی برای حضور در این فیلم یافته است. این اولین باری است که خبری مبنی بر حضور آیزاک در این فیلم منتشر می‌شود، اگرچه آیزاک پیش از این با چاندور در فیلم A Most Violent Year «یک سال بسیار خشن» همکاری کرده است. با نگاهی به برنامه‌ی کاری آیزاک، به نظر می‌رسد که او تقریبا هیچ زمانی برای استراحت بین فیلمبرداری Triple Frontier و فیلم Star Wars: Episode 9 «جنگ ستارگان: قسمت ۹» به کارگردانی جی جی آبرامز (J. J Abrams) ندارد چراکه فیلمبرداری قسمت بعدی مجموعه‌فیلم «جنگ ستارگان» نیز ماه ژوئیه آغاز می‌شود یعنی تنها چند ماه پس از فیلم قبلی.

پیش از این گزارش شده بود که مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به عنوان جایگزین افلک در نظر گرفته شده است، اما ممکن است که تأخیر در آغاز فیلم The Batman «بتمن» باعث شده تا افلک در دسترس باشد. والبرگ اکنون دو فیلم را در برنامه‌ی کاری خود دارد که فیلمبرداری‌شان امسال آغاز می‌شوند و قرار است که سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها بروند. با توجه به برنامه‌ی کاری والبرگ مشخص است که او در فیلم تریلر چاندور حضور نخواهد داشت.

فیلم Triple Frontier با توجه به بازیگران بااستعداد و نیز موضوع کنجکاوی‌برانگیزش مصالح لازم برای تبدیل شدن به فیلمی ارزنده را در اختیار دارد. چاندور به عنوان فیلمسازی داستان‌گو با سبک بصری منحصربه‌فرد و علاقه‌مند به کاوش در مضامین سیاسی و اجتماعی از طریق استعاره‌های ژانری شناخته می‌شود. او با فیلم‌های نظیر All Is Lost «همه چیز از دست رفته است»، «یک سال بسیار خشن» و Margin Call تحسین‌های فراوانی را نصیب خود کرده است. او حتی در شاخه‌ی بهترین فیلمنامه نیز نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. با در نظر گرفتن تمام این مسائل، Triple Frontier پتانسیل تبدیل شدن به فیلم موفق دیگری از شبکه‌ی نت‌فلیکس را دارد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.