لین شی به پروژه‌ی بازسازی فیلم The Grudge پیوست

22 March 2018 - 18:00

اخیرا اعلام کردند که جان چو (John Cho) بازیگر آمریکایی-کره‌ای، به پروژه‌ی بازسازی فیلم The Grudge «کینه» پیوست که توسط کمپانی سونی (Sony) درحال توسعه است. اکنون نیز پایگاه خبری ورایتی (Variety) گزارش کرده است که ستاره‌ی سری فیلم‌های Insidious «توطئه‌آمیز»، یعنی لین شی (Lin Shaye) نیز به این پروژه پیوسته است تا در فیلم بازسازی شده‌ی کینه، ایفای نقش کند. لین شی قرار است تا در کنار بازیگران دیگر این پروژه نقش آفرینی کند؛ بازیگرانی ازجمله جان چو، بازیگر فیلم The Nun «راهبه» یعنی دمیان بیچیر (Demian Bichir)، و بازیگر سریال Waco «واکو» یعنی آندره‌آ ریسبرو (Andrea Riseborough). فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط نیکولاس پسکه (Nicolas Pesce) نوشته شده است و او کارگردانی این پروژه را نیز برعهده دارد؛ او کارگردانی فیلم The Eyes of My Mother «چشم‌های مادرم» را در کارنامه‌ی خودش دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

سم ریمی (Sam Raimi) که تهیه‌کننده‌ی دو قسمت اول نسخه‌ی آمریکایی این سه‌گانه‌ی ترسناک بود، در این پروژه نیز قرار است تا در کنار رابرت تاپرت (Robert Tapert) که برای کمپانی Ghost House کار می‌کند، تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده بگیرد.

با توجه به شروع توسعه‌ی این پروژه، سم ریمی در رابطه با این فیلم گفت:

 ما برای ساخت این فیلم جدید، هیجان بسیار زیادی داریم. ما به منابع اصلی ساخت این سری فیلم‌ها رجوع کردیم تا یک فیلم هیجان‌انگیز فوق‌العاده بی‌نظیر را برای تمام طرفداران ژانر ترسناک تهیه کنیم.

اولین قسمت از سری آمریکایی این فیلم با نقش آفرینی سارا میشل گلر (Sarah Michelle Gellar)، در سال ۲۰۰۴ ساخته شد؛ داستان این فیلم نیز درباره دانش‌آموز انتقالی بود که به توکیو رفته بود و متوجه شد که یک روح قصد آزار دادن او را دارد. گلر همچنین در قسمت بعدی این فیلم که در سال ۲۰۰۶ ساخته شد نیز ایفای نقش کرد، ولی در قسمت سوم این فیلم حضور پیدا نکرد. همچنین فرانچایز دیگری نیز از این فیلم توسط کشور ژاپن ساخته شد که با نام Ju-On «جو-آن» منتشر می‌شود؛ قسمت نهم این فرانچایز اخیرا درحال ساخت بود.

ناتان کاهان (Nathan Kahane) و ارین وسترمن (Erin Westerman) تولیدکنندگان اجرایی این فیلم از طرف کمپانی Good Universe هستند. رومل آدام نیز از طرف کمپانی Ghost House بر روی این پروژه نظارت دارد و همچنین بردی فوجیکاوا (Brady Fujikawa) نیز از طرف کمپانی Good Universe نظارت بر روی این پروژه را برعهده گرفته است. بخش دستاوردهای جهانی شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures Worldwide Acquisitions) نیز حقوق مربوط به بازسازی فیلم The Grudge را نیز در دست گرفت.

فیلم‌برداری پروژه‌ی بازسازی فیلم The Grudge قرار است تا از ماه می امسال آغاز شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.