پوستر جدید فیلم Ready Player One منتشر شد

23 March 2018 - 15:13

درحالی‌که فقط یک هفته تا زمان پخش فیلم Ready Player One «بازیکن شماره یک آماده» باقی‌مانده است (این فیلم قرار است تا چهارشنبه هفته‌ی آینده پخش شود)، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) پوستر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. در انتهای این مقاله پوستر منتشر شده برای این فیلم را می‌توانید مشاهده کنید، پس با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم در سال ۲۰۴۵ اتفاق می‌افتد؛ زمانی‌که جهان واقعی تبدیل به جای بسیار ناملایمی و ناخوشایندی شده است. در این حال، تنها زمانی که شخصیت وید واتس (Wade Watts) با بازی تای شرایدن (Tye Sheridan) حس زندگی و زنده بودن می‌کند، زمانی است که از دستگاه‌های OASIS استفاده می‌کند. دستگاه‌های OASIS یک تکنولوژی جهان مجازی همه‌جانبه است که اکثر مردم بیشتر زمان‌های روز خودشان را در آن می‌گذرانند. در دنیای تکنولوژی OASIS شما می‌توانید هر جایی بروید، هر کاری را انجام دهید و یا هر کسی که می‌خواهید باشید؛ تنها محدودیتی که در این جهان برای شما قرار دارد، مرز تصورات و رویاهای خود شما است. تکنولوژی OASIS توسط فردی بسیار باهوش و عجیب با نام جیمز هلیدی (James Halliday) با بازی مارک رایلنس (Mark Rylance) اختراع شده است. جیمز هلیدی قصد دارد تا تمام ثروت خودش و همچنین کنترل جهان OASIS را به شخصی بدهد که در یک مسابقه سه بخشی که خود او آن‌را طراحی کرده است، پیروز شود تا بتواند وارث واقعی این جهان را پیدا کند. زمانی که وید موفق می‌شود تا چالش اول این مسابقه که شکار گنج در جهان واقعیت مجازی است را با موفقیت پشت سر بگذارد، او و دوستانش که با نام گروه های فایو (High Five) شناخته می‌شوند وارد دنیای اکتشافی فوق‌العاده‌ای می‌شوند که پر از خطرات مختلف است و آن‌ها باید در آن جهان سعی کنند تا تکنولوژی OASIS و دنیای خودشان را نجات دهند.

کارگردان فیلم‌های Schindler’s List «لیست شیندلر» و Saving Private Ryan «نجات سرباز رایان»، یعنی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) که تاکنون سه‌بار موفق شده است تا جایزه‌ی اسکار را از آن خود کند، قرار است تا این فیلم را کارگردانی کند. فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نیز زک پن (Zak Penn) و ارنست کلاین (Ernest Cline) نوشته‌اند. این فیلم‌نامه براساس رمانی نوشته شده است که کلاین آن‌را نوشته است و در حدود ۱۰۰ هفته جزو لیست بهترین فروش مجله‌ی نیویورک تایمز بود. تهیه‌کنندگان این فیلم Ready Player One نیز افرادی از جمله دونالد د لاین (Donald De Line)، کریستی ماکوسکو کریگر (Kristie Macosko Krieger)، اسپیلبرگ و دن فرح (Dan Farah) هستند. آدام سامنر (Adam Somner)، دنیل لوپی (Daniel Lupi)، کریس دفاریا (Chris deFaria) و بروس برمن (Bruce Berman) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

در فیلم Ready Player One بازیگران زیادی حضور دارند؛ از جمله تای شرایدن، اولیویا کوک (Olivia Cooke)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، لنا ویت (Lena Waithe)، تی.جی. میلر (T.J. Miller)، وین موریساکی (Win Morisaki)، هانا جان کامن (Hannah John Kamen)، سایمون پگ (Simon Pegg) و مارک رایلنس که تاکنون برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز شده است.

فیلم Ready Player One از تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

در انتها نیز می‌توانید پوستر این فیلم را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.