پی‌یر مورل قرار است تا کارگردانی فیلم The New Mrs. Keller را برعهده گیرد

23 March 2018 - 18:00

امروز کمپانی Lakeshore اعلام کرد که کارگردان فیلم‌های Taken «تیکن» و The Gunman «تفنگدار»، یعنی پی‌یر مورل (Pierre Morel) قرار است تا فیلم هیجانی و علمی تخیلی The New Mrs. Keller «خانم کلر جدید» را کارگردانی کند؛ در این فیلم، بازیگر دانمارکی فیلم The Square «مربع» یعنی کلیس بنگ (Claes Bang) نیز نقش بازیگر اصلی مرد را ایفا می‌کند. تام روزنبرگ (Tom Rosenberg)، گری لاچسی (Gary Lucchesi) و اریک رید (Eric Reid) قرار است تا از طرف کمپانی Lakeshore، به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور داشته باشند. عکاسی اصلی و اولیه این فیلم قرار است تا از ماه اکتبر امسال آغاز شود؛ همچنین روند انتخاب بازیگران این فیلم نیز همچنان ادامه دارد تا بتوانند بازیگر مورد نظر برای ایفای نقش اصلی این فیلم، یعنی شخصیت خانم ورا کلر (Mrs. Vera Keller) را پیدا کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم در آینده‌ای نزدیک، هوشمند، زیبا و پیچیده اتفاق می‌افتد. داستان این فیلم درباره شخصی به نام ورا کلر است که گاهی موجب آزار و اذیت شوهرش می‌شود؛ شوهر او دیوید کلر (David Keller) است که یک پزشک جراح بسیار برجسته است و در طی این فیلم اتفاقات جالبی بین این دو نفر رخ می‌دهد.

فیلم‌نامه‌ی این فیلم توسط مارک هوگان (Mark Hogan) نوشته شده است؛ این نویسنده در اواخر سال ۲۰۱۷ به کمپانی Lakeshore پیوست. از طرف دیگر نیز The New Mrs. Keller باعث می‌شود تا مورل نیز همکاری موفق خودش را با کمپانی Lakeshore ادامه دهد؛ او اکنون نیز در بخش امور بعد از تولید فیلم هیجانی و اکشن Peppermint «نعناع فلفلی» حضور دارد که توسط دو کمپانی Lakeshore و STX ساخته می‌شود و جنیفر گارنر (Jennifer Garner) نقش اصلی این فیلم را ایفا می‌کند و قرار است تا در تاریخ ۷ سپتامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

کلیس بنگ نیز جدا از بازی در فیلم The Square که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بخش خارجی زبان مراسم اسکار شده بود، اکنون درحال کار بر روی قسمت جدید فرانچایز Girl with the Dragon Tattoo «دختری با خالکوبی اژدها» است که عنوان The Girl in the Spider’s Web «دختری در تار عنکبوت» را به خودش اختصاص داده است؛ او قرار است تا در این فیلم، در کنار کلر فوی (Claire Foy) ایفای نقش کند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.