اولین تصاویر آنتونی هاپکینز در نقش شاه لیر منتشر شد

23 March 2018 - 19:00

امروز دو کمپانی بی‌بی‌سی (BBC) و آمازون (Amazon) اولین تصویر از پروژه‌ی بعدی خودشان را منتشر کردند. پروژه‌ی مشترک این دو شرکت، ساخت فیلمی براساس اثر King Lear «شاه لیر» به قلم شکسپیر (Shakespeare) است. تصویر منتشر شده از این فیلم نیز آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) را نشان می‌دهد که در این فیلم نقش شخصیت شاه لیر را ایفا می‌کند؛ در این تصویر همچنین می‌توانید بازیگر فیلم Lady Macbeth «بانو مکبث» و Fighting With My Family «جنگیدن با خانواده‌ام»، یعنی فلورنس پاگ (Florence Pugh) در نقش کوردلیا (Cordelia) که جوان‌ترین فرزند شاه لیر است را نیز مشاهده کنید. فیلم King Lear قرار است تا در بهار امسال از شبکه‌ی BBC Two پخش شود. در انتهای این مقاله شما می‌توانید تصویرمنتشر شده از این بازیگر را مشاهده کنید، پس در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان این فیلم در محیطی تخیلی اتفاق می‌افتد و آنتونی هاپکینز که در فیلم‌های بسیار زیادی ایفای نقش کرده است و تاکنون برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز شده است، نقش شاه لیر را ایفا می‌کند؛ شاه لیر یک فرمانروای افسانه‌ای و مشهور است که بر یک ارتش تمامیت‌خواه دیکتاتوری در انگلستان فرمانروایی می‌کند. اما تامپسون (Emma Thompson) که تاکنون برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و همچنین جایزه‌ی BAFTA شده است، قرار است تا نقش شخصیت گانریل (Goneril) را ایفا کند که بزرگ‌ترین دختر شاه لیر است. همچنین امیلی واتسون (Emily Watson) که نامزد جایزه‌ی اسکار و برنده‌ی جایزه BAFTA بوده است قرار است تا نقش شخصیت رگان (Regan) و دختر میانی شاه لیر را ایفا کند. و در انتها فلورنس پاگ که تاکنون نامزد دریافت جایزه‌ی BAFTA شده است، همانطور که گفته شد قرار است تا نقش کوردلیا را ایفا کند که کوچک‌ترین دختر شاه لیر است.

جیم برادبنت (Jim Broadbent) نیز قرار است تا نقش کنت گلاکستر (Earl of Gloucester) را ایفا کند و همچنین اندرو اسکات (Andrew Scott) قرار است تا نقش پسر وفادار کنت، یعنی ادگار (Edgar) را ایفا کند؛ پس از او، جان مک‌میلان (John Macmillan) نیز قرار است تا نقش پسر نامشروع کنت، یعنی ادموند (Edmund) را ایفا کند.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌شود به این افراد اشاره کرد، جیم کارتر (Jim Carter) در نقش کنت شهر کنت (Earl of Kent)، کریستوفر اکلستون (Christopher Eccleston) در نقش اسوالد (Oswald)، توبیاس منزیس (Tobias Menzies) در نقش دوک شهر کورن‌وال (Duke of Cornwall)، آنتونی کاف (Anthony Calf) در نقش دوک آلبانی (Duke of Albany) و در نهایت کارل جانسون (Karl Johnson) در نقش دلقک وفادار شاه لیر.

پروژه‌ی شاه لیر را شارلوت مور (Charlotte Moore) به شبکه‌ی BBC سفارش داد و تولید این فیلم نیز در دست کمپانی‌های Playground و Sonia Friedman Productions با همکاری با کمپانی Lemaise Pictures است که مربوط به شبکه‌ی BBC Two است؛ همچنین استودیو آمازون در تولید این اثر همکاری دارد. نوله بکلی (Noëlette Buckley) نیز تهیه‌کننده این فیلم است. کالین کلندر (Colin Callender) و اسکات هاف (Scott Huff) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه از طرف کمپانی Playground هستند و سونیا فرایدمن (Sonia Friedman) از طرف کمپانی Sonia Friedman Productions در این پروژه حضور دارد؛ همچنین لوسی ریچر (Lucy Richer) از طرف کمپانی BBC به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه حضور دارد. کمپانی Great Point Media نیز حقوق انتشار بین‌المللی این پروژه را در اختیار خودش دارد.

همانطور که گفته شد، فیلم King Lear در فصل بهار امسال از شبکه‌ی BBC Two پخش خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از آنتونی هاپکینز در حین ایفای نقش شخصیت شاه لیر را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.