پوستر فصل دوم سریال Westworld منتشر شد

23 March 2018 - 20:00

چندی پیش، شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) پوستر فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» را به‌طور رسمی منتشر کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله به تماشای پوستر منتشر شده برای این سریال بنشینید.

این سریال براساس فیلمی با نام Westworld ساخته شده است که توسط مایکل کرایتون (Michael Crichton) در سال ۱۹۷۳ کارگردانی شده است. وست‌ورلد یک داستان تاریک درباره طلوع قدرت هوش مصنوعی و سیر تکاملی گناه در بین بشریت و ربات‌های هوش مصنوعی است. فضای این فیلم در برهه‌ای متشکل از ترکیب آینده‌ی نزدیک و گذشته قرار دارد. در جهان وست‌ورلد، تمام انسان‌ها به فساد کشیده شده‌اند؛ فرقی ندارد که آن فرد یک نجیب‌زاده باشد یا یک فرد فاسد، او سرانجام به فساد و گناه کشیده می‌شود.

در فصل اول سریال Westworld بازیگرانی ایفای نقش کردند که به خاطر نقش‌آفرینی زیبای آنان، نظر هر مخاطبی به این سریال جلب می‌شد. از بازیگران فصل اول این سریال می‌شود افراد زیادی را نام برد، از جمله آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در نقش دکتر رابرت فورد (Robert Ford)، اد هریس (Ed Harris) در نقش مرد سیاه‌پوش، ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) در نقش دلورس ابرناثی (Dolores Abernathy)، و تندی نیوتون (Thandie Newton) در نقش میو میلی (Maeve Millay). از دیگر بازیگران این سریال موفق ده قسمتی نیز می‌شود به جفری رایت (Jeffrey Wright)، جیمز مارسدن (James Marsden)، بن بارنز (Ben Barnes)، اینگری بورسه بردال (Ingrid Bolsø Berdal)، کلیفتن کلینز (Clifton Collins)، لوک همسورث (Luke Hemsworth)، سیسه بابد کنوسن (Sidse Babett Knudsen)، سایمون کوارترمن (Simon Quarterman)، رودریگو سانتورو (Rodrigo Santoro)، آنجلا سارافیان (Angela Sarafyan)، جیمی سیمپسون (Jimmy Simpson)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و شنون وودوارد (Shannon Woodward)، اشاره کرد. تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر نیز، جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams)، جاناتان نولان (Johnathan Nolan)، لیزا جوی (Lisa Joy)، جری واینتراوب (Weintraub) و بریان بورک (Bryan Burk) هستند. کمپانی‌ تولیدکننده‌ی این سریال نیز شرکت کیلتر فیلمز (Kilter Films) است که با همکاری شرکت بد روبات (Bad Robot Productions) و کمپانی تلویزیونی برادران وارنر (Warner Bros. Television) تولید این سریال را برعهده گرفته است.

فصل دوم این سریال حاوی ده قسمت است، و قرار است تا از روز یک‌شنبه تاریخ ۲۲ آوریل سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی HBO پخش شود.

شما در ادامه نیز می‌توانید پوستر مربوط به این سریال را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.