جو رایت فیلم The Woman in the Window را کارگردانی خواهد کرد

27 March 2018 - 13:09

جو رایت (Joe Wright) اقتباس سینمایی از رمان پرفروش The Woman in the Window، نوشته‌ی ای. جی فین (A. J Finn) را کارگردانی می‌کند. مطابق با گزارش Variety، تریسی لتس (Tracy Letts)، برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر برای نمایش‌نامه‌ی August Osage County «آگوست اوسیج کانتی»، فیلمنامه‌ی این اثر را خواهد نوشت و اسکات رودین (Scott Rudin) تهیه‌کننده‌ی آثاری نظیر No Country for Old Men «جایی برای پیرمردها نیست» و The Social Network «شبکه‌ی اجتماعی» و الی بوش (Eli Bush) تهیه‌کننده‌ی فیلم Lady Bird «لیدی برد»، این اثر را تهیه خواهند کرد. کمپانی فاکس ۲۰۰۰ نیز حامی مالی این پروژه است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

داستان The Woman in the Window روی دکتر آنا فاکسِ (Dr. Anna Fox) انزواطلب متمرکز است که روزهای خود را در خانه‌اش در نیویورک به نوشیدن و تماشای فیلم‌های قدیمی می‌گذراند و خانه‌ی همسایگانش را دید می‌زند. به روال فیلم Rear Window «پنجره‌ی عقبی»، آنا در نهایت حین زیر نظر گرفتن خانواده‌ی ظاهرا بی‌نقص راسل که آن سوی خیابان زندگی می‌کنند، چیزی را که نباید می‌بیند. این کتاب تریلر پس از منتشر شدن در ماه ژانویه به اثری پرفروش تبدیل شده است.

جو رایت متعاقب توفیق تجاری و هنری فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» به کارگردان پرخواهانی تبدیل شده است. این فیلم که به زندگی وینستون چرچیل (Winston Churchill) می‌پردازد به فروش جهانی ۱۴۴ میلیون دلار دست یافت و اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را برای گری اولدمن (Gary Oldman) به ارمغان آورد و نیز در شاخه‌ی بهترین فیلم نامزد دریافت جایزه شد. رایت در دوران کاری خود به اقتباس از آثار ادبی تمایل نشان داده و فیلم‌های تحسین‌آمیزی را بر اساس کتاب‌های Pride and Prejudice «غرور و تعصب» و Atonement «تاوان» ساخته است. فیلم‌های دیگر او عبارت‌اند از: Hanna «هانا»، Pan «پن» و Anna Karenina «آنا کارنینا».

رایت همچنین به پروژه‌ی اقتباس از رمان Stoner نوشته‌ی جان ویلیامز (John Williams) نیز مرتبط بوده است، بنابراین مشخص نیست که فیلم The Woman in the Window پیش از این اثر ساخته خواهد شد یا پس از آن.

منبع:Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.