چرا امیلی بلانت ترجیح می‌دهد با بازیگران زن فعالیت داشته باشد؟

29 August 2016 - 12:30

حرف‌های کلیشه‌ای و شایعات همیشه در دنیای ما وجود دارند و دنیای سینما یکی از مهم‌ترین مکان‌های تولید آنها است. یکی از همین شایعات در دنیای هالیوود این است که زنان در فیلم‌های مختلف معمولا با همدیگر کنار نمی‌آیند و تعامل آنها با یکدیگر معمولا عاقبت خوشی ندارد. با سینماگیمفا همراه باشید. مانند تمام شایعات این موضوع نیز حقیقت چندانی ندارد. اتفاقا در بعضی موارد حتی برعکس این حرف درست است. در مورد امیلی بلانت (Emily Blunt)، او در طول تمام سال‌هایی که با زنان در پروژه‌های مختلف همکاری داشته‌است، به هیچ مشکلی بر نخورده‌است. در بعضی موارد این مردان هستند که در راس مشکلات قرار دارند. بلانت با رد کردن این موضوع، این شایعات و حرف‌های کلیشه‌ای را محصول رسانه‌ها و تبعیض‌گراها دانست :

من عاشق کار کردن با همکاران زن هستم. اتفاقا یک بار داشتیم با شارلیز (Charlize Theron) در این مورد حرف می‌زدیم و او گفت: «چیزی که برایم خنده دار است این است که گاها فکر میکنم رسانه‌ها و جامعه، ذهنیتی را به وجود آورده‌اند که  مردم فکر می‌کنند زنان از کار کردن با یکدیگر لذت نمی‌برند یا نسبت به یکدیگر حسادت دارند و با همدیگر پیوسته رقابت میکنند». او در ادامه حرفش گفت: «تنها باری که من در سر صحنه به مشکل برخوردم با یک مرد بود.» و من هم با او موافقت کردم. چون من هم تنها باری که در سر صحنه به یک نفر بد نگاه کردم یک مرد بود. این تجربه‌ای است که من طول زمان از کار کردن با زنان به دست آورده‌ام؛ هیچ وقت حس بی‌ارزش بودن یا زیر سلطه سلسله مراتب بودن را نداشتم. واقعا هیچ مشکلی ندیده‌ام و شارلیز هم درست مثل من هیچ مشکلی نداشته‌است.

بلانت در گفتگوی خود با Entertainment Weekly پیرامون فیلم جدیدش The Girl on the Train «دختری در قطار» که در آن اکثر دست‌اندرکاران زن هستند، توضیحات بالا را ارائه داد. علاوه بر بلانت، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) به همراه هیلی بنت (Haley Bennett) دو نقش مهم دیگر را در این فیلم دارند در حالی که شارلوت بروس کریستن‌سن (Charlotte Bruus Christensen) کار فیلم‌برداری را بر عهده دارد و نویسنده کار نیز ارین کرسیدا ویلسون (Erin Cressida Wilson) است. کارگردان کار نیز تیت تیلور (Tate Taylor) است که قبلا نیز در فیلم The Help «خدمتکار» با بازیگران اصلی زن، به موفقیت‌های بسیاری رسید. این مصاحبه بعدا به سمت همان شایعات رفت که در نتیجه آن بلانت خاطره‌ای از هم‌بازی خودش شارلیز ترون را در فیلم  The Huntsman: Winter’s War «شکارچی: جنگ زمستان» را به یاد آورد که در آن، آنها با یکدیگر پیرامون این موضوع صحبت کرده‌بودند.

در ادامه بلانت در مورد فیلم جدیدش صحبت کرد. او به فیلم‌برداری روی شانه فیلم اشاره کرد که نیازمند هماهنگی بسیار بالای او و فیلمبردار کار، شارلوت کریستن‌سن بود، بلانت این پروسه را دقیقا شبیه به رقص دانست. در بعضی صحنه‌ها دوربین دقیقا مقابل صورت بلانت قرار دارد و فیلم‌بردار هر لحضه باید موقعیت خود را باتوجه به وضعیت عملکرد او تغییر دهد که این موضوع کار تمرکز را برای بلانت سخت‌تر می‌کند.

فیلم The Girl on the Train به کارگردانی تیت تیلور و بر اساس رمانی از پائولا هاکینز (Paula Hawkins) ساخته خواهدشد. داستان در مورد شخصیتی به نام ریچل واتسون با بازی امیلی بلانت خواهدبود، یک زن مطلقه الکلی که هر روز با قطار هر جلوی خانه همسر سابقش و خانواده او می‌گذرد. او همچنین زوج دیگری را نیز زیر نظر دارد –مگان و اسکات هیپول- که چند بلوک پایین‌تر زندگی می‌کنند و تصور میکند زندگی آنها بدون نقص است. یک روز او از خواب بیدار می‌شود و در حالت خماری و کبودی‌هایی بر روی بدن خود، متجه می‌شود که مگان هیپول ناپدید شده‌است.

فیلم The Girl on the Train در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر ماه) سال ۲۰۱۶ میلادی راهی سینماها خواهد شد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.