ویدیو: تور و هالک در زمان اتفاقات Civil War کجا بودند؟

29 August 2016 - 22:00

دانلود با کیفیت ۷۲۰p | دانلود با کیفیت ۳۶۰p

مارول هیچوقت دیدگاه خود نسبت به کمدی را از مخاطبانش مخفی نکرده‌است. حتی در تاریک‌ترین لحظات داستان‌های آن مانند Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» نیز می‌توانیم لحظاتی را برای خندیدن پیدا کنیم. برای دیدن ادامه مطلب، با سینما گیمفا همراه باشید. با این وجود، تایکا ویتیتی (Taika Waititi) در پروژه جدید خود Thor: Ragnarok «تور: رگناروک» قصد دارد سطح کمدی در دنیای مارول را فراتر از چیزی که اکنون شاهدش هستیم ببرد. ویدیوی جدیدی که مربوط به پشت صحنه فیلم جدید تور می‌شود، نشان می‌دهد که تور و هالک چگونه تابستان خود را سپری می‌کنند.

این ویدیو در واقع در اوایل تابستان برای نمایش در کامیک کان سن دیگو ساخته شده‌بود، ولی بازخورد مثبت پیرامون آن، مارول را مجبور کرد که این کلیپ را برای مخاطبان بیشتری به نمایش بگذارد. در این ویدیو شاهد تور هستیم که پس از نجات دادن دنیا، برای استراحت دادن به خودش، تصمیم گرفته است زندگی نرمالی را در یکی از آپارتمان‌های استرالیا به همراه فردی عادی به نام دریل تجربه کند.

در نهایت تور و بروس بنر همدیگر را در یک قرار نهار ملاقات می‌کنند و پیرامون این موضوع که چرا توسط تونی استارک و استیو راجرز به اتفاقات جنگ داخلی دعوت نشده‌اند بحث می‌کنند.

اگرچه عمده محتوای ویدیو مربوط به فیلم جنگ داخلی است و دیدی طنز آمیز به اتفاقات آن دارد، ولی در آن می‌توانیم شاهد جزئیاتی نیز باشیم که ما را برای اتفاقات آینده دنیای سینماتیک مارول آماده میکند. تور صرفا برای استراحت به استرالیا نرفته‌است. او در کنار این موضوع تحقیقاتی پیرامون Infinity Stones و مرد گنده بنفش که دوس ندارد از جایش بلند شود (تانوس با بازی جاش برولین) انجام داده‌است.

همچنین این ویدیو نشان می‌دهد که کریس همسورث باید در ادامه کار حرفه‌ایش حتما نیم نگاهی به حضور در فیلم‌های طنز نیز داشته باشد چرا که استعداد خوبی در این زمینه دارد. شاید بهتر باشد خارج از دنیای مارول، به جای حضور در نقش‌های جدی و بازی در فیلم‌های اکشن و درام، مانند رایان رینولدز (Ryan Reynolds) نقش‌های طنز را امتحان کند. به نمایش در آمدن توانایی کمدی او در فیلم Ghostbusters می‌تواند راه را برای پررنگ تر کردن این جنبه از حرفه‌اش در فیلم Thor: Ragnarok بیشتر باز کند و این فیلم را تبدیل به یکی از کمدی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی کند. دنباله سوم سری فیلم‌های تور با دید کمدی بیشتر، قرار است پاییز سال آینده میلادی، در ۳ نوامبر منتشر شود.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.