گزارش: دنریس در فصل هفتم بازی تاج و تخت از مکان مهم جدیدی بازدید خواهد کرد

29 August 2016 - 20:00

با وجودی که مدت زمان زیادی تا شروع فصل جدید سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باقی مانده، اما همچنان هیجان طرفداران کاهش نیافته است و منتظر اخبار جدید از فصل هفتم این سریال محبوب هستند. گزارشات جدید این سریال ادعا دارند دنریس با بازگشت خود به وستروس از یک مکان مهم و جدید که در سریال نشان داده نشده است، بازدید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  چندی پیش خبری مبنی رسیدن متن فیلم‌نامه فصل هشتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» به بازیگران این مجموعه منتشر شد که در آن ستارگان این سریال از هیجان خود برای این فصل گفته بودند. به تازگی با منتشر شدن گزارشی از سوی سایت Watchers on the Wall، اطلاعات جدید و جالبی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت در اختیار ما قرار گرفته است.

نکته مهم: ممکن است ادامه متن دارای اسپویل از فصل هفتم سریال باشد

با توجه به گزارشاتی که از سایت Watchers on the Wall به دست آمده، بازیگران و عوامل سریال هم اکنون به ایرلند شمالی رسیده اند تا برای فیلمبرداری فصل جدید این سریال خود را آماده کنند. همچنین فعالیت‌های مربوط به ساخت و ساز هم در حال حاضر در اطراف روستای کوچک Corbet در جریان است. لازم به ذکر است که در فصل‌های گذشته بیش‌تر خط داستانی ریورران در این روستا اتفاق می‌افتاد. با این حال، قطعاً مهم‌ترین گزارش منتشر شده، مربوط به جزییات سفر دنریس تارگرین به سمت وستروس است که ظاهراً از یک منبع مطمئن و قابل اعتماد به گوش رسیده است.

به عنوان بیننده، انتظار داریم دنریس با ارتش عظیم خود از دریای باریک عبور کند و به هفت پادشاهی برسد. پس از این کار، حدس‌های زیادی را می‌توان برای اولین مقصد دنریس در وستروس به زبان آورد. اکنون با توجه به منابع مطمئن در سایت Watchers on the Wall، دنریس در فصل آینده از دراگون پیت (Dragonpit) یا همان چاله اژدها در بارانداز پادشاه (King’s Landing) بازدید خواهد کرد. افرادی که فقط سریال را دنبال کرده باشند، شاید این مکان چندان برایشان اهمیتی نداشته باشد و از آن چیز زیادی ندانند؛ اما قطعاً آن‌هایی که کتاب‌ها را خوانده باشند، به شدت از دیدن این مکان هیجان زده خواهند شد.

دراگون پیت (Dragonpit) یک سازه بسیار بزرگ است که در بارانداز پادشاه قرار دارد. تارگرین‌ها در زمان گذشته اژدهایان خود را در این مکان نگهداری می‌کردند. نگهداری از اژدهایان در این چاله به مدت طولانی، باعث شد تا نسل‌های آینده این اژدهایان کوچک‌تر و حتی ناقص شوند. همانطور که ویسریس، برادر دنریس، در فصل اول به این نکته اشاره کرد که اژدها موجودی نیست که میانه خوبی با اسیر شدن داشته باشد و نباید اسیر شود. به همین علت بسیاری فکر می‌کنند همین علت یکی از دلایل انقراض اژدهایان بوده است. البته، هم اکنون دراگون پیت بیشتر شبیه به یک ویرانه است.

بازدید دنریس از این مکان بسیار می‌تواند هیجان انگیز و جالب باشد اما سوال جدید این است که چرا دنریس به دراگون پیت (Dragonpit) خواهد رفت؟ احتمال اول می‌تواند برای نگهداری از اژدهایان خود باشد؛ ولی با این وجود، احتمالات دیگری هم وجود دارد. ممکن است که او قصد بررسی و دیدن یکی از سازه‌های قدیمی مربوط به خاندان خود را که محلی برای نگهداری اژدهایان بوده است، داشته باشد. یا ممکن است به علت قرارگیری این مکان در یک تپه بلند و بالا بودن ارتفاع آن نسبت به بارانداز پادشاه، محلی بسیار مناسب برای حمله به شهر باشد. حتی این احتمال وجود دارد که او فقط می‌خواهد در خصوص خاندان خود و اژدهایان چیزهای بیش‌تری بداند. در هر صورت، دیدن دراگون پیت در سریال عمل پسندیده‌ای است. چندی پیش برخی لوکیشن‌های جدید فیلم مشخص شد که حال با توجه به این گزارش، می‌توان گفت یکی از لوکیشن‌های مربوط به دراگون پیت (Dragonpit) است.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان سال آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد.

نظر شما در خصوص رفتن دنریس تارگرین به دراگون پیت (Dragonpit) در فصل هفتم سریال چیست؟

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.