آیا کاپیتان کلد و گلدن گلایدر شخصیت‌های شرور فیلم The Flash خواهند بود؟

30 August 2016 - 10:00

پس از این که شبکه CW، دو شخصیت شرور کاپیتان کلد (Captain Cold) و گلدن گلایدر (Golden Glider) را در سریال The Flash معرفی کرد، علاوه بر محبوبیت بیشتر آ‌ن‌ها در بین طرفداران، سازندگان نیز برروی آن‌ها مانور می‌دهند. آیا این خواهر و برادر برای نابودی تندروی محبوب داستان ما در دنیای سینمایی DC دست به کار می‌شوند؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در هفته گذشته شاهد بودیم که شایعه‌ای مبنی بر گروه The Rogues به عنوان دشمنان فلش در فیلم The Flash از سوی جف اشنایدر (Jeff Sneider) منتشر شد. زمانی که این شایعه به طول کامل پخش شد و در خبرگذار‌ی‌ ها نیز انتشار یافت، بسیاری از طرفداران کامیک‌های ابر قهرمانی DC در ذهن خود شخصیت‌های شرور کاپیتان کلد (Captain Cold)، کاپیتان بومرنگ (Capt. Boomerang)، میرور مستر (Mirror Master)، ودر ویزارد (Weather Wizard)، هیت ویو (Heat Wave) و شعبده باز (Trickster) را تصور کردند که یک تیم شش نفره شیطانی (Sinister Six) را در شهر سنترال سیتی تشکیل می‌دهند اما شاید از تعداد کمتری از این گروه در فیلم استفاده شود.

در موقعیت کنونی، تنهاکاری که می‌توان انجام داد نشستن و صبر کردن است. Rick Famuyiwa کارگردانی فیلم The Flash را بر عهده دارد و Kiersey Clemons در نقش آیریس وست قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود که روند فیلم برداری این فیلم در ماه ژانویه پیش رو در شهر لندن آغاز شود. در هفته‌های آینده منتظر رونمایی از هنرپیشه‌های بیشتری از فیلم را داشته باشد. در زیر می‌توانید توییت جف اسنایدر را مشاهده کنید:

در هفته گذشته شاهد پخش شایعات در مورد the Rogues در THE FLASH بودیم. در هفته گذشته من شنیدم که شخصیت‌های شرور عضور Rogues گلدن گلایدر و برادر او، کاپیتان کلد هستند.

— Jeff Sneider (@TheInSneider) August 29, 2016

نظر شما در رابطه با شخصیت‌های عضو گروه the Rogues چیست؟ علاقه مند به حضور کدام شخصیت در فیلم The Flash هستید؟

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.