جوزف گوردون لویت پایان بندی سه‌گانه The Dark Knight را بی‌نقص می‌داند

30 August 2016 - 22:00

سه گانه فوق‌العاده Dark Knight کریستوفر نولان، یکی از آخرین آثاری بود که پیش از آغاز عصر جدید دنیاهای سینمایی کامیک بوک‌ها عرضه شد و توانست به موفقیت باور نکردنی و چشمگیری دست پیدا کند. جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) که یکی از بازیگران فیلم The Dark Knight Rises بود و تاثیر زیادی در پایان این فیلم داشت اخیرا درباره آن صحبت‌هایی کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گوردون لویت به تازگی طی یک مصاحبه با Cinemablend توضیح داده که او حس می‌کند سه گانه شوالیه تاریکی به خوبی یک داستان کامل را تعریف می‌کند. او این گونه توضیح می‌دهد:

من می‌دانم که همه ما به نوع فیلم‌های مارول عادت کرده‌ایم که شبیه به سریال‌های بی انتها می‌مانند. این فیلم‌ها در واقع یک آغاز، یک نقطه میانی و یک پایان ندارند اما من فکر می‌کنم که نولان برروی به سرانجام رساندن فیلم خود فکر کرده بود.

در پایان فیلم The Dark Khnigt Rises مشاهده کردیم که شخصیت گوردون لویت، گروهبان جان «رابین» بلیک، غار خفاشی بروس وین را پیدا می‌کند و فیلم به گونه‌ای می‌گوید که بلیک کار و افسانه‌ای را که بروس وین آغاز کرده بود ادامه خواهد داد.

یک پس زمینه خاص در هر سه فیلم وجود داشت. این پس زمینه در قسمت اول معرفی شده و در قسمت دوم و پایانی نیز نمایش داده شد. فرجام داستان در این لحظه بود که او گفت بتمن بیشتر از یک انسان است، بتمن یک نماد و سمبول است. داشتن یک شخص دیگر از نوع بروس وین که در انتهای سه گانه تبدیل به بتمن شود، به نظر من یک پایان بندی بی نقص و عالی در یک داستان است.

نولان همیشه این موضوع را برای خئد روشن کرده بود که زمان بروس وین در پشت نقاب بتمن دیر یا زود به پایان می‌رسد. در مورد توضیحات گوردون لویت چه نظری دارید؟ فکر نمی‌کنم کسی از پایان بندی سه گانه شوالیه تاریکی راضی نبوده باشد.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.