فیلمبرداری The Maze Runner: The Death Cure ادامه خواهد یافت

31 August 2016 - 09:00

فیلم The Maze Runner: The Death Cure «دونده مارپیچ: درمان مرگ» برای شروع  پروژه مسیری پر از پیچ و خم را پشت سر گذاتشه است. در اوایل تابسان بود که فیلمبرداری نسخه‌ی بعدی از سری فیلم‌های The Maze Runner تا مدت نامعلومی تاخیر خورد. مصدومیت دیلن اوبراین (Dylan O’Brien) در طی یک تصادف بر روی صحنه، دلیل این تاخیر بود و روند توسعه فیلم تا زمان بهبودی کامل دیلن اوبراین متوفق شد. به این صورت بود که آینده‌ی این فرانچایز نامعلوم باقی ماند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارشات مختلف، پروسه فیلمبرداری The Maze Runner: The Death Cure از ماه فوریه آینده آغاز شود که به این معنی است که دیلن اوبراین در حال بهبودی است. در ماه مارچ در حین فیلمبرداری سکانس‌های The Death Cure به صورت او  صدمه وارد شد و کمپانی فاکس و کارگردان فیلم را مجبور کرد تا به مدت دو ماه فیلمبرداری را متوقف کنند، ولی دو ماه برای بهبودی کامل دیلن اوبراین کافی نبود و به این صورت استدیو مجبور شد که فیلمبرداری و تاریخ اکران فیلم را به مدت یک سال عقب ببرد.

به تازگی سایت ددلاین (Deadline) خبری را منتشر کرد که نشان می‌دهد در ماه فوریه ۲۰۱۷ روند توسعه‌ی فیلم «دونده مارپیچ: درمان مرگ» ادامه پیدا می‌کند. نکته‌ی حائز اهمیت این است که این تاریخ دقیقاً مربوط به زمانی بود که این دنباله قرار بود اکران شود؛ البته مصدومیت دیلن اوبراین تنها دلیل این تاخیر نبود؛ بلکه باید برنامه کاری دیگر بازیگران نیز از دوباره تنظیم می‌شد.

وز بال (Wes Ball)، کارگردان نسخه‌ی دوم فیلم یعنی The Scorch Trials، کارگردان این دنباله از سری فیلم‌های The Maze Runner نیز هست و کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario)، توماس برودی سنگستر (Thomas Brodie-Sangster)، رزا سالازار (Rosa Salazar) و بری پپر (Barry Pepper) دیگر بازیگران The Death Cure هستند. اگر اتفاق ناخوش‌آیند دیگری برای The Maze Runner: The Death Cure «دونده مارپیچ: درمان مرگ» تفاق نیفتد؛ این  فیلم در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.

منبع: screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.