یک پوستر ساختگی Deathstroke برای فیلم BATMAN منتشر شد

31 August 2016 - 21:00

از آن زمانی که بن افلک (Ben Affleck) ویدیوی عجیبی از شخصیت Deathstroke منتشر کرد، تمام شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مربوطه به یک باره منفجر شدند و هر کدام به نوعی این شخصیت قاتل و مزدور را در یکی از فیلم‌های بتمن بن افلک یا Justice League قرار می‌دادند. بعضی‌ها نیز به یاد آثار گذشته دث‌استروک افتاده بودند و ویدیو مبارزه این شخصیت با بتمن در بازی Batman: Arkham Origins یا صحنه‌های مربوط به سریال Arrow را پست می‌کردند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که ویدیویی که بن افلک منتشر کرد مربوط به فیلم انفرادی او، BATMAN است یا فیلم Justice League اما با توجه به یک سری اطلاعات و نشانه‌ها احتمالا دث‌استروک را در Justice League خواهیم دید. البته این امکان وجود دارد که از دث استروک به عنوان یک شخصیت شرور اصلی استفاده شود و هم در فیلم بتمن و هم در فیلم لیگ عدالت شاهد حضور او باشیم.

از تمام این شایعات و گمانه زنی‌ها که بگذریم، به پوستر زیبای ساخته شده توسط MessyPandas می‌رسیم که بتمن و دث استروک را به نوعی رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد و در واقع برای فیلم THE BATMAN طراحی شده است. چیزی که مبارزه بین بتمن و دث استروک را جذاب و دیدنی می‌کند، مهارت فوق‌العاده آن‌ها در مبارزه رزمی و تن به تن است. شاید بتوان زیباترین مقابله این دو شخصیت در تاریخ را به مرحله مبارزه آن‌ها در بازی Batman: Arkham Origins دانست. در زیر می‌توانید این پوستر ساخته طرفداران را مشاهده کنید:

CrJiJjYW8AE8sLb

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.