جکی چان یکی از دریافت کننده‌های جایزه اسکار افتخاری خواهد بود

3 September 2016 - 23:00

جکی چان (Jackie Chan) بازیگر، کارگردان و بدل کار چینی که آثار ماندگاری چون Rumble in the Bronx، The Legend of the Drunken Master، مجموعه فیلم‌های Rush Hour  «ساعت شلوغی» و فیلم‌های بسیار دیگری را در کارنامه‌ی هنری خود دارد، قرار است اسکار دریافت کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

آکادمی در روز پنج شنبه اعلام کرد که این رزمی کار، بازیگر و بدل کار هنگ کنگی به خاطر دستاوردهای چشمگیرش چه در عرصه بین المللی و چه در سینمای آمریکا، یکی از چهار دریافت کننده‌ی جایزه اسکار افتخاری ۲۰۱۷ خواهد بود.

چان از هشت سالگی به حرفه‌ی بازیگری مشغول بود و در فیلم Fist of Fury  «ضربه نهایی» و Enter the Dragon «اژدها وارد می‌شود» برای بروس لی (Bruce Lee) بدکاری انجام داد و در نهایت به یکی از معروف‌ترین رزمی کاران در عرصه فیلم‌های سینمایی بدل شد. در سن ۶۲ سالگی کمی دشوار است که فکر کنیم فردی با این سن و سال که تقریباً تمام عمرش را مشغول بدلکاری نقش‌های خودش بوده هنوز فعالیت کند، اما اگر کنجکاوید بدانید که وی در حال حاضر چه می‌کند باید بگوییم که جکی چان هشت فیلم جدید در راه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به فیلم‌های The Karate Kid 2 «بچه کاراته کار ۲» و Rush Hour 4 «ساعت شلوغی ۴» که در حد شایعه است، اشاره کرد.

آکادمی اسامی سایر دریافت کنندگان جایزه اسکار افتخاری را اعلام کرده و در این لیست نام‌های آن کوتس (Anne Coats)، تدوینگر، لین استالمستر (Lynn Stalmaster)، مسئول انتخاب گروه بازیگران فیلم و فردریک وایزمن (Frederick Wiseman)، فیلمساز و مستندساز به چشم می‌خورد.

منبع: Screencrush

Save

Save

Save

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.