قدرت، موضوع اصلی فصل سوم فلش خواهدبود

5 September 2016 - 10:00

فصل سوم سریال The Flash، به نظر پروژه‌ای عظیم خواهد بود. اتفاقات پیرامون Flashpoint و اضافه شدن بیش از حد دشمنان و کاراکترهای جدید به این فصل، به نظر قطعا برای بری چالشی جدی خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید. چون که سریال از پس زمینه و تاریخ غنی فلش در کتاب‌های کامیک نهایت استفاده را می‌کند، منطقی است که متحدان او نیز به همان سرعت وارد داستان شوند.

با این حال، این موضوع که او هرچه بیشتر در این خط زمانی باقی بماند بیشتر واقعیت اصلی را فراموش خواهد کرد، این سوال را به وجود می‌آورد که اگر بعد از همه این اتفاقات، بری به سنترال سیتی سابق بازگردد آیا همان بری سابق خواهد بود؟ طرفداران سریال شاهد بری بدون قدرت بوده‌اند، بری خودخواه و کله شق را دیده‌اند و همچنین دیده‌اند که او تجربیات خود در شغل ابرقهرمانی را به Supergirl منتقل می‌کند. می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که تقلا پیرامون مسئله قدرت در فصل سوم این سریال نیز ادامه داشته‌باشد.

در گفتگو با EW، تهیه‌کننده اجرایی سریال، اندرو کریزبرگ (Andrew Kreisberg) به این موضوع اشاره کرد که چگونه بری و قدرت‌هایش در قالب فصل سوم جای خواهند گرفت، حال که والی و جسی نیز قدرت‌های خود را به دست آورده‌اند:

[بری هنوز قدرت‌های خود را خواهد داشت] یکی از موضوعات سریال در این فصل پاسخ به این سوال است که داشتن قدرت چه معنایی دارد؟ با این قدرت چکار باید کرد و آیا قدرت نهایتا دچار فساد خواهد شد ؟

flash

آخرین موردی که کریزبرگ به آن اشاره می‌کند یعنی فساد قدرت خود موضوع جالبی است، البته اگر منظورش بری باشد. تا به اینجای کار بری شخصیت پسر خوب و مثبتی را دارد که واکنشی مثبت به تمام موضوعات دارد و رفتارش با همه خوب است. آیا اتفاقات Flashpoint تنشی را در تیم او به وجود می‌آورد که او را مجبور به استفاده از قدرت‌هایش در راه خودبینانه و منفی می‌کند؟ یا شاید هم این فساد بر می‌گردد به دیگر اسپیدسترهایی که قرار است در فصل سوم وارد سنترال سیتی شوند.

البته، کریزبرگ می‌تواند منظورش یکی از دو نقش منفی اصلی یعنی Dr. Alchemy یا ساویتار باشد. این دو کاراکتر ریشه‌ای عمیق در دنیای تبهکاران فلش دارند. Alchemy قدرت خود را بعد از کشف سنگ فیلسوف (philosopher’s stone) به دست می‌آورد و از آنها برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند و ساویتار وقتی در اثر حادثه‌ای قدرت اسپیدستری خود را به دست می‌آورد، از آن برای از بین بردن رقبایش استفاده می‌کند.

لرد آکتون حق داشت که در اواخر قرت ۱۸ میلادی این جمله معروف را بگوید : «قدرت میل به فساد دارد، و قدرت مطلق قطعا فاسد می‌شود. مردان بزرگ تقریبا در تمام موارد مردان بد هستند». جالب خواهد بود که ببینیم بری در فصل پر انتظار سوم، از این آزمون قدرت، موفق بیرون خواهد آمد یا نه.

فصل سوم فلش در تاریخ ۱۳ مهر امسال از شبکه The CW پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.