چرا Fantastic Beasts رده سنی بالاتر از ۱۳ سال دریافت کرد؟

5 September 2016 - 09:00

مطمئنا امسال سال بزرگی برای طرفداران سری هری پاتر قلمداد می‌شود چراکه پس از مدت‌ها بالاخره علاقه‌مندان این مجموعه می‌توانند شاهد به‌روی پرده رفتن قسمت جدیدی از این مجموعه باشند. اما آیا این قسمت هم همانند دیگر قسمت‌های این مجموعه رده‌بندی سنی ۱۳ سال به بالا دریافت خواهد کرد؟

با توجه به اطلاعات در دسترس از سوی انجمن سینمای آمریکا، به نظر می‌رسد که Fantastic Beasts And Where To Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» هم همانند دیگر قسمت‌ها برای مخاطبان نوجوان به بالا (۱۳ سال به بالا) در نظر گرفته شده است، اما چرا؟ در بیانیه این انجمن ذکر شده که در فیلم از صحنه‌های خشن فانتزی استفاده شده است. از این عبارت مضمون خاصی را نمی‌توان دریافت اما در حد حدس و گمان می‌توانیم صحنه‌های اکشن هیجان انگیز بسیاری را در این قسمت در نظر بگیریم.

همچنین می‌توان انتظار داشت که صحنه‌های جذابی درحین فرار از جانوران عجیب و استفاده از جادو برای زندانی کردن آن‌ها در این قسمت وجود داشته باشد. اگر دقت کنیم در یکی از پیش‌نمایش‌های فیلم یک فروشگاه بزرگ ویران شده در نیویورک نمایش داده شد که پیدا کردن عامل خرابی آن می‌تواند در نوع خود صحنه‌های هیجان‌انگیز و خشنی به‌دنبال داشته باشد!

Fantastic Beasts and Where to Find Them در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ (جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵) در آمریکا و به‌دنبال آن قسمت دوم این سری در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (جمعه، ۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: CINEMABLEND

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.