فیلم جدید اسکارلت جوهانسون بازیگر Arrow را برای نقش‌آفرینی انتخاب کرده است

5 September 2016 - 15:34

بااینکه فصل تابستان امسال آن‌طوری که باید در سینماها موفق نبود، به نظر می‌رسد تابستان سال آینده با کلی فیلم‌های غافلگیرکننده و مردم پسند همراه خواهیم بود. یکی از این فیلم‌های غافلگیرکننده می‌تواند Rock That Body فیلم جدید بازیگر مشهور سینما اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) باشد که او را بیشتر در نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول می‌شناسیم. گویا عوامل این فیلم در حال جمع کردن شخصیت‌های قهرمان کامیک برای نقش‌آفرینی هستند چرا که بازیگر جدیدی که به تیم بازیگران اضافه شده، کسی نیست جز کولتون هینز (Colton Haynes) که در چشم طرفداران سریال Arrow با نام روی هارپر یا آرسنال شناخته می‌شود.

این خبر از طریق مجموعه Deadline به دست ما رسیده است که در آن می‌گوید هینز به این فیلم بزرگسالانه و مونث محور اضافه شده است. چند روز قبل تای برل (Ty Burrell) و دمی مور (Demi Moore) هم به عنوان بازیگران جدید فیلم معرفی شدند که در کنار اسکارلت جوهانسون و کولتون هینز لیست عوامل را درخشنده و امیدبخش می‌کند.

۶۵۳۲۳۵c6b15912f55463e5737a3e1c9b9e6b23e8

موضوع این فیلم در مورد جشن بچلور گروهی است که به یک جنجال و نزاع ختم می‌شود و به همین سبب شاید مهارت‌های رزمی کولتون به کار کارگردان فیلم بیاید! پس طرفداران دنیای کامیک بالاخره می‌توانند یکی از شخصیت‌های مارول (جوهانسون) را در برابر یکی از قهرمانان دی‌سی (کولتون) ببینند.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    سى ام مارچ ٢٠١٧ (فکر کنم مى شه عید توى ایران) روح در پوسته اکران مى شه. امیدوارم اسکارلت جوهانسون گند نزده باشه به این شاهکار.

  • Fazel says:

    شخصا خیلی بازی اسکارلت جوهانسون رو دوست دارم ??