جیمز گان: Guardians of the Galaxy 2 در مورد یک خانواده است

6 September 2016 - 13:39

یک چیزی که همیشه در مورد وین دیزل و فیلم‌هایی که می‌سازد صدق می‌کند این است که از فرآیند ساخت آن‌ها و به طور کلی پروژه‌هایی که در آن حضور دارد لذت می‌برد. حال این فیلم می‌تواند نسخه جدید سریع و خشن باشد یا مارا باری دیگر به کهکشان‌های دور دنیای مارول ببرد و با محافظان کهکشان همراه کند. در ویدیوی جدیدی که از او و کارگردان فیلم جیمز گان منتشر شده است، در مورد رابطه نزدیک بازیگران و حالت کلی داستان اطلاعاتی بدست می‌آوریم. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

وین دیزل باری دیگر در نقش گروت ظاهر می‌شود. از این ویدیوی منتشر شده می‌توان گفت که وین دیزل و جیمز گان در طول ساخت فیلم بسیار با هم صمیمی شده اند. می‌دانیم که یک فیلم‌نامه متفاوت از Guardians of the Galaxy 2 وجود دارد که در آن تمامی دیالوگ‌های یک کلمه‌ای گروت به انگلیسی ترجمه شده است! این بازیگر و کارگردان در ادامه در مورد داستان فیلم و موضوع کلی آن صحبت کردند و گفتند که به طور کلی حول محور چه مسئله‌ای می‌چرخد.

همان‌طور که در تیتر هم گفتیم موضوع فیلم در مورد یک خانواده و خانواده بودن است. و این خانواده بودن در رابطه شخصیت‌های گامورا (با بازی زویی سالدانا) و نبیولا (با بازی کرن گیلن) تجلی پیدا می‌کند. جیمز گان بدون تعارف و مخفی کاری می‌گوید که دوست دارد شخصیت‌های زن حضور بیشتری در فیلم جدید او داشته باشند و وجود نبیولا و پیوستنش به تیم اصلی بازیگران این فیلم ابرقهرمانی به این موضوع کمک می‌کند. این رابطه خواهری که گامورا و نبیولا دارند در نهایت به پردازش بیشتر شخصیت کرن گیلن کمک می‌کند. جیمز گان در این باره گفت:

من واقعا فکر می‌کنم که در این فیلم به شخصیت‌های زن شانسی برای درخشیدن می‌دهیم. زویی سالدانا را داریم که به عنوان شخصیتش (گامورا) بسیار زیبا و فوق‌العاده است… واقعا احساسی است. بعد نبیولای کرن گیلن وارد داستان می‌شود و به عنوان خواهرش می‌بینیم که چه شخصیت عمیق‌تری نسبت به فیلم اول است. به همین جهت او را بیشتر از قبل می‌شناسیم.

دیزل هم نظر خود را در مورد صحبت‌های گان گفت و در واقع حرف او را تصدیق کرد:

این شخصیت و خواهری و رابطه خانوادگی که در این فیلم دیده می‌شود چیزیست که تا به حال در دنیای سینما ندیده‌ایم.

Nebula1

البته شاید کمی اغراق باشد اگر بگوییم که تاکنون به رابطه خواهری در فیلمی پرداخته نشده است اما شاید حق با وین دیزل باشد و تاکنون در فیلم بلاک‌باستر و ابرقهرمانانه این چنینی با رابطه خانوادگی با این عمقی که آن‌ها وعده‌اش را می‌دهند همراه نبوده‌ایم. معمولاً این فیلم‌ها که در ارتباط با شخصیت‌های یک جنسیت هستند برروی بازیگران مرد تمرکز دارند. مثل رابطه باکی بارنز و کاپیتان آمریکا در Captain America: Civil War یا حتی رابطه ثور و هالک در فیلم Thor: Ragnarok که سال بعد برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد.

گان همچنین گفت که تم خواهری به طور کلی به خانوادگی بودن فیلم کمک می‌کند؛ به هرحال نجات دادن کهکشان به عنوان یک تیم با تعامل بالا رابطه بسیار نزدیک و عمیقی بین اعضای آن ایجاد می‌کند و محافظان کهکشان هم این‌کار را به خوبی در فیلم اول و با شخصیت‌های مرکزی خود انجام داد. گان گفت:

و این یکی از چیزهایی است که در فیلم به آن می‌پردازیم. اولین فیلم در مورد تبدیل شدن این شخصیت‌ها به خانواده یکدیگر بود. فیلم دوم در مورد خانواده بودن است [و مرحله بعدی این رابطه را به نمایش می‌گذارد.] و چه چیزی سخت‌تر است؟ تبدیل شدن به یک خانواده یا خانواده بودن؟ نظر خودم برروی دومی است. در این نقطه است که باید با یکدیگر کنار بیایید و تعامل داشته باشید. و این فیلم هم در همین رابطه است. آن دو خواهر هستند، با هم یک خانواده را تشکیل می‌دهند، چه بخواهند و چه نخواهند و جالب اینجاست که می‌خواهند همدیگر را بکشند! که خود یک پیچ و تاب سخت برای خواهر بودن است.

Guardians of the Galaxy 2 سال‌ آینده با این موضوعاتی که به آن اشاره کردیم منتشر می‌شود اما اگر می‌خواهید این شخصیت‌ها با دیگر قهرمانان افسانه‌ای مارول ارتباط برقرار کنند و تبدیل به خانواده آن‌ها بشوند (!)‌ باید تا عرضه فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» در سال ۲۰۱۸ صبر کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.