‌عکسی از فیلم‌نامه مخصوص گروت توسط کارگردان Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

7 September 2016 - 20:00

دنباله سورپرایز مارول در سال ۲۰۱۴، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان، شماره ۲»  در حال حاظر در مرحله تولید قرار دارد و طرفداران مشتاقانه منتظرند تا ببینند که کارگردان جیمز گان (James Gunn) چه چیزی برای به نمایش گذاشتن دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید. فیلم دوباره قرار است قهرمانان فیلم قبلی (به همراه چند تبهکار) را دنبال کند، که چهره‌های جدیدی به جمع آنها اضافه می‌شود، از جمله پدر استارلرد (شخصیت Chris Pratt در فیلم). از قبل نیز این موضوع را می‌دانستیم که وین دیزل (Vin Diesel) که نقش گروت در فیلم را دارد، در نگاه اول، با دیدن شخصیت خودش در فیلم به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌است، و گان نیز بیش از پیش خوشحال است که در مورد آنچه قرار است در این فیلم ببینیم، صحبت کند، از جمله کورت راسل (Kurt Russell) در نقش Ego و انتشار پوسترمبارزه با هیولا.

این کارگردان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی تبحر دارد و قطعا در ماه‌های آینده پست‌های بیشتری در ارتباط با بازگشت نگهبانان منتشر خواهد کرد. او امروز عکسی از فیلم‌نامه مخصوص Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرد که تنها او و یکی از بازیگران خاص به آن دسترسی دارند.

این توئیت عکسی از صفحه نخست این فیلم‌نامه را نشان می‌دهد که عنوان فیلم در وسط آن قرار دارد. زیر آن نوشته‌ای به این صورت «نسخه گروت: گان و دیزل» وجود دارد که این کارگردان آن را با این عنوان منتشر کرد: «نسخه مخصوص گروت #GotGVol2 که فقط من و دیزل به آن دسترسی داریم، جایی که دیالوگ‌های گروت به انگلیسی در آن چاپ شده‌است.»

۶

طرفداران این فیلم اطلاع دارند که گروت، درختی زنده، بزرگ و آگاه است که بسیار کم حرف است. در طول کل قسمت اول فیلم، گروت فقط پنج کلمه بر زبان آورد: تکیه کلام همیشگی‌اش «من گروت هستم» و دیالوگی احساسیِ «ما گروت هستیم.» علی‌رغم دایره لغات محدود، دیزل احساست زیادی در دیالوگ‌های گروت دخیل کرده‌بود و حالا می‌دانیم که منشا آنها کجا بود. توئیت گان این مسئله را روشن کرد که دیزل در واقع می‌داند که دیالوگ گروت چیست و از این طریق می‌تواند احساسات را وارد کلمات محدودش کند.

در حالی که این موضوع بسیار شگفت انگیز است که گان در مورد این جزئیات نیز حساسیت نشان می‌دهد، بهترین جنبه این موضوع اختصاصی بودن این نسخه از فیلم‌نامه است که فقط دیزل و گان می‌توانند آن را بخوانند. این باعث می‌شود که بقیه بازیگران فقط به لحن گروت واکنش نشان دهند بدون اینکه بدانند واقعا قصد گفتن چه جمله‌ای را دارد. به احتمال زیاد در فیلم‌نامه دیگر بازیگران در جلوی نام گروت فقط دیالوگ «من گروت هستم» نوشته شده‌است. این موضوع استعداد بالای دیگر بازیگران را نشان می‌دهد و این که چقدر خوب با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. با نگاه کردن به فیلم می‌توان دید که آنها دقیقا می‌دانند که منظور گروت چیست.

البته که این موضوع خود هیچ اطلاعاتی از روند ساخت دنباله، موضوع یا بازیگران در اختیار ما قرار نمی‌دهد. ما قبلا می‌دانستیم که دیزل برای دوبله صدای گروت دوباره در این فیلم حضور خواهد داشت، و چون عکس منتشر شده فقط صفحه اول فیلم‌نامه را نشان می‌دهد، اطلاعات دیگری را نمی‌توان از آن استخراج کرد. با این وجود به ما این امید را می‌دهد که گان در کار نویسندگی چقدر دقت و حساسیت به خرج می‌دهد و دیگر عوامل چقدر حرفه‌ای و با استعداد هستند. همچنین تصور این موضوع نیز بسیار جالب است که بازیگران در اوایل هر صحنه چقدر تلاش می‌کنند تا منظور گروت را بفهمند.

فیلم Guardians of the Galaxy در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.