بازیگر Mission Impossible با هیو جکمن در فیلم جدیدش هم‌بازی شد

8 September 2016 - 23:59

حال که ماجراجویی‌های او در نقش ولورین در فرنچایز X-Men «مردان اکس» روزهای پایانی خود را سپری می‌کند (گرچه مخاطبان تا سال آینده متوجه این موضوع نخواهند شد)، هیو جکمن (Hugh Jackman) قصد دارد از دنیای افسانه جدا شده و داستان یکی از بزرگ‌ترین شومن‌های قرن نوزدهم، پی‌تا بارنوم (PT Barnum) را در فیلمی پر زرق و برق نقل کند. در چند ماه اخیر فیلم، The Greatest Showman on Earth «بزرگترین شومن بر روی زمین» در حال تکمیل گروه بازیگران خود برای پیوستن به جکمن، به عنوان یک چهره تاریخی برجسته، است و امروز با خبر شدیم که یکی از ستارگان فیلم Mission Impossible: Rogue Nation «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش»، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) به این جمع ملحق شده‌است. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گزارش The Wrap، فرگوسن در نقش یک خواننده اوپرای سوئدی به نام جنی لیند، یکی از با استعدادترین خوانندگان قرن نوزدهم، نقش آفرینی خواهد کرد. او به جمع بازیگرانی اضافه می‌شود که در آن، هیو جکمن در نقش بارنوم، زک افران (Zac Efron) نقش دست راست بارنوم، زندایا (Zendaya) در نقش یک هنرمند بندباز و معشوقه نقش افران و میشل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش معشوقه بارنوم حضور دارند. جنی لیندِ واقعی، در بین سال‌های ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۲ میلادی توسط بارنوم برای برگزاری کنسرت به کشور آمریکا دعوت شد (بهتر است بگوییم استخدام شد)، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته‌باشیم فرگوسن نیز در این فیلم به اندازه جکمن دخیل باشد، اگرچه آزادی‌های آنها در اجرای نقش‌هایشان متفاوت خواهد بود.

۲۰ecb44b4f4aaeff9647c00e809b24c3eab91a4a

به دنبال حضور در فیلم بزرگ آمریکایی Hercules «هرکول» در سال ۲۰۱۴، ربکا فرگوسن با بازی در نقش مامور اطلاعات بریتانیا MI6، ایلسا فاست، در فیلم Mission Impossible: Rogue Nation به شهرت جهانی دست یافت، نقشی که او در آینده، در فیلم بعدی این فرنچایز (Mission Impossible 6) نیز در آن حضور خواهد داشت. در حال حاضر او نقش کتلین را در فیلم Florence Foster Jenkins دارد و پروژه‌های پیش روی او نیز شامل فیلم‌های The Girl on the Train «دختری در قطار»، The Snowman «آدم برفی» و Life «زندگی» می‌شود. طبق انتظار، برای کسی که قرار است نقش هنرمند اوپرا را داشته باشد، او دارای سابقه در دنیای موسیقی نیز هست و تجربیاتی در زمینه رقص دارد. از آنجایی که The Greatest Showman on Earth موزیکالی کامل خواهد بود، او باید حس خوبی را در این فیلم به همراه دیگر بازیگران با استعداد در زمینه موسیقی، داشته‌باشد.

به کارگردانی مایکل گارسی (Michael Gracey) و نویسندگی مایکل آرنت (Michael Arndt)، فیلم The Greatest Showman on Earth موزیکالی اوریجینال خواهد بود که از زندگی پی‌تی بارنوم الهام گرفته است. آهنگ‌های این فیلم نیز توسط جاستین پاول (Justin Paul) و بنج باسک (Benj Pasek) نوشته شده‌است، که قبلا در تأترهای موزیکال اقتباسی مانند James and the Giant Peach «جیمز و هلوی غول پیکر» و A Christmas Story «یک داستان از کریسمس» کار کرده‌اند. بارنوم بیشتر به خاطر بنیانگذاری سیرک Barnum & Bailey با همراهی جیمز آنتونی بیلی، شناخته شد. دیگر موفقیت‌های او شامل سیاست و بیزنس نیز می‌شود، ولی همانطور که عنوان فیلم نشان می‌دهد او عمدتا با عنوان شومن شناخته می‌شود.

فیلم The Greatest Showman on Earth قرار است در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۷ وارد سینماها شود.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.