مارک همیل و کوین کانروی از احتمال انیمیشن‌های Hush و Death in the Family می‌گویند

10 September 2016 - 15:10

Batman:The Killing Joke جدیدترین انیمیشن سینمایی دی‌سی بود که صداپیشگانی چون کوین کانروی (Kevin Conroy) و مارک همیل (Mark Hamill) در آن هنرنمایی کردند. هردو این افراد به خاطر صداگذاری شخصیت‌های بتمن و جوکر شناخته شده هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

علیرغم بازخوردهای مختلف، انیمیشن The Killing Joke موفقیت بزرگی برای دنیای فیلم‌های انیمیشن DC بوده‌ است. در حالی که دو فیلم Justice League: Dark و Batman: Return of the Caped Crusaders به زودی عرضه می‌شوند نگرانی‌هایی بر سر داستان‌های کلاسیک بعدی از کمیک‌های بتمن وجود دارد. حال به نظر می‌رسد که کانروی و همیل ایده‌هایی از خود دارند.

بر اساس گزارشی که توسط ScreenGeek منتشر شده، کانروی و همیل همراه با یکدیگر در یک پنل در نشست با طرفداران سال ۲۰۱۶ که در کانادا برگزار شد حضور داشتند. کم پیش می‌آید که مخاطبین این دو فرد را با یکدیگر ببینند بنابراین طرفداران این فرصت را غنیمت شمردند تا از این دو درباره آینده بپرسند.

کانروی از همیل پرسید‌: «نظرت درباره انجام پروژه Hush چیست؟» این سوال باعث به وجد آمدن جمعیت حاضر شد. همیل این‌گونه جواب سوال کانروی را داد:«و نظر تو درباره انجام پروژه A Death in the Family چیست؟» و البته این پاسخ نیز منجر به تشویق زیاد مخاطبین آن‌جا شد. البته این سخنان ما را به مسیر دقیقی که انیمیشن‌های DC قصد سپری کردن دارد نمی‌برد اما مطمئنا احتمالات قوی را برایمان مشخص می‌کنند.

داستان Batman: Hush اولین بار در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این داستان توسط جف لیوب نوشته شد که شامل یک شخصیت مرموز به نام Hush بود که بتمن را چندین بار به چالش می‌کشد. این داستان تقریبا شامل همه شخصیت‌های منفی دنیای بتمن بود. هم‌چنین سوپرمن و چند شخصیت کلیدی دیگر هم حضور داشتند. A Death in the Family یک داستان از جیم استارلین است که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. در این داستان مرگ تراژدیک جیسون تاد (Jason Todd) که در لباس رابین بوده به تصویر کشیده می‌شود. این مرگ چنان معروف است که برای مردن یا نمردن رابین بین طرفداران رای‌گیری شده بود.

هر دو این داستان‌ها بین طرفداران کمیک بتمن بسیار پرطرفدار و محبوب هستند و احتمال این که به دنیای انیمیشن DC هم راه پیدا کند زیاد است. از آن‌جایی که اقتباس داستانی ورق به ورق در Batman: Year One و Batman: The Dark Knight Returns به خوبی جواب داد شاید برای این دو داستان که هردو برای بزرگسالان نیز نوشته شده اند چنین کاری نتیجه خوبی داشته باشد. بعلاوه با وجود انیمیشن‌های مناسب و صداپیشگانی که دارد یحتمل چنین خواهد بود.

با این وجود تمام این‌ها تنها حدس و گمان است. همیل و کانروی شاید تنها می‌خواستند جمع را خوشحال نگه دارند. اما به این معنی هم نیست که برادران وارنر این صحبت‌ها و نظرات را نشنیده بگیرد اما به سختی می‌شود این را یک تاییدیه دانست. همه باید صبر داشته باشند و سعی کنند تا فعلا از Justice League: Dark لذت ببرند.

منبع‌: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.