لنی جیمز برای جلوگیری از اسپویل The Walking Dead دیگر به سوالات طرفداران پاسخ نخواهد داد

9 September 2016 - 23:08

تقریبا تمام طرفداران سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» برای شروع فصل جدید این سریال و مشخص شدن هویت شخصیت کشته شده در فصل آخر لحظه‌شماری می‌کنند. در این بین طرفدارانی هستند که سعی می‌کنند با پرسش‌های گیج‌کننده از بازیگران این مجموعه، اطلاعاتی در این خصوص دریافت کنند اما فعلا که موفق نبوده‌اند!

در همین راستا لنی جیمز (Lennie James) اعلام کرده که افراد بسیاری در رابطه با هویت فرد کشته شده به دست نگان از او سوال می‌کنند اما او اجازه ندارد تا این مورد صحبت کند. وی که در نقش شخصیت مورگان ایفای نقش می‌کند گفت:

همه به طور هوشمندانه تلاش می‌کنند تا در این‌باره اطلاعات بگیرند. آن‌ها می‌خواهند به هر نحوی شده در این‌باره بدانند. به‌عنوان مثال می‌پرسند شما در فیلم‌برداری آن صحنه خاص بودید؟ چه دیدید؟ امروز چه کسانی را در صحنه فیلم‌برداری دیدید؟ یا با چه افرادی بعد از فیلم‌برداری شام خوردید؟

همه منتظر واکنش من هستند. نه تنها کاربران عمومی بلکه دوستان صمیمی و اعضای خانواده‌ام هم تلاش می‌کنند تا در این خصوص سوال کنند و اطلاعات بگیرند.

اما راه‌حل جیمز برای جلوگیری از لو رفتن کوچک‌ترین اطلاعات چیست؟

من سعی می‌کنم دو کار انجام بدم. یکی اینکه دیگه با مردم عادی صحبت نمی‌کنم، دوم اینکه سعی می‌کنم در همه جا از اینکه چیزی از خط داستانی رو لو نمیدم مطمئن باشم. وقتی در فروشگاه یا سوپرمارکت هستم مردم به امید اینکه برگردم و مقداری اطلاعات بهشون بدم نزدیکم پچ پچ می‌کنند. تا اینجا که به خوبی کار کردم.

اما بازیگران دیگر هم تا این حد مراقبت می‌کنند؟

The Walking Dead دوباره در ۲۳ اکتبر بر روی آنتن شبکه AMC باز‌خواهد گشت.

منبع: Entertainment Weekly

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من الان فصل اول Fear the walking dead رو دیدم و به نسبت فصل اول سریال اصلی به نظرم بهتر اومد (هر چند می دونم نظر جمع این نیست). امیدوارم فصل دوم اون یکی سریال به خوبی فصل اولش باشه.