شیلین وودلی از ادامه یافتن Divergent در قالب سریال تلویزیونی حمایت نمی‌کند

10 September 2016 - 15:37

اولین فیلم اقتباسی از کتاب‌های Divergent با موفقیت قابل قبولی همراه بود اما فیلم‌های دوم و سوم آنطوری که باید نتوانستند رضایت طرفداران این کتاب‌ها را جلب کنند. حال در جدیدترین گزارشات منتشر شده، شیلین وودلی (Shailene Woodley) بازیگر نقش اول این فیلم‌ها اعلام کرد که قراردادش در ارتباط با ساخت یک سریال تلویزیونی نبوده است و علاقه‌ای هم به ساخت آن ندارد. با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید چند وقت قبل شایعه شده بود که قسمت پایانی این مجموعه در قالب یک فیلم یا سریال تلویزیونی ساخته می‌شود. حال بازیگر نقش اصلی این فیلم که بازی نقش تریس را بر عهده دارد در این مورد صحبت کرد:

آخرین باری که [از Divergent] شنیدم مثل اینکه قرار بود آن را تبدیل به یک سریال تلویزیونی کنند. قرارداد من مربوط به یک سریال تلویزیونی نبود. با احترام کاملی که برای استودیو و همه عوامل دارم – که نظرشان عوض شده و برروی چیز دیگری کار می‌کنند – لزوماً علاقه‌ای به مشارکت در یک سریال تلویزیونی ندارم.

حال که بازیگر شخصیت اصلی این فیلم هم نظر چندان جالبی نسبت به سریال تلویزیونی ندارد، شرایط برای عوامل سخت‌تر خواهد شد. قرار بود فیلم بعدی در ژوئن ۲۰۱۷ با کارگردانی لی تولند (Lee Toland) برروی پرده سینماها برود اما هنوز مشخص نیست که آیا پایان این مجموعه ساخته می‌شود یا خیر و اگر ساخته می‌شود، در چه قالبی آن را خواهیم دید؟ فیلم سینمایی یا مجموعه تلویزیونی؟

اولین فیلم این مجموعه با نام Divergent در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و در سینماها فروش ۲۸۸ میلیون دلاری در برابر بودجه ۸۵ میلیون دلاری خود داشت. بااینکه بازخوردهای فیلم آنطوری که باید مثبت نبود، طرفداران به قدری هیجان نشان دادند که ناشر و سازنده آن به دنبال ساخت فیلم دوم بروند. Insurgent که دومین فیلم مجموعه بود با فروش ۲۹۷ میلیون دلاری خود در برابر بودجه ۱۱۰ میلیون دلاری بازهم سودآور بود اما بازخوردهای منفی از جانب منتقدین دریافت کرد. Allegiant هم فیلم را با همان بودجه فیلم دوم بست اما فروش بسیار پایین‌تر ۱۷۹ میلیون دلاری را در باکس آفیس تجربه کرد. منتقدان فیلم سوم را به شدت کوبیدند و هنوز وضعیت فیلم چهارم مشخص نیست.

نظر شما در مورد کتاب‌های Divergent و اقتباس‌های سینمایی آن چیست؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    به جز فیلم اول بقیه اش فاجعه آمیز بود. فیلم ناگهان تبدیل شد به Hunger games بدون بازیگر و کارگردان خوب. فکر مى کردم بعد از سومى دیگه تعطیلش کردن.