اولین تصویر مارگو رابی در فیلم Terminal منتشر شد

10 September 2016 - 15:55

ماه‌هاست که خبر خاصی از فیلم نوآر و هیجانی کارگردان و نویسنده وان استین (Vaughn Stein) با نام Terminal «پایانه» نشنیده‌ایم. می‌دانیم که مایک میرز (Mike Myers) به عوامل و بازیگران این سریال پیوسته است و ماگو رابی (Margot Robbie) بااستعداد هم نقش شخصیت انی را بازی می‌کند؛ شخصیتی که تنها با صفت «پویا» وصف می‌شود. اولین تصویر مارگو رابی در این فیلم نوآر منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

مارگو رابی دیگر خودش را در فیلم‌هایی چون The Wolf of Wall Street «گرگ خیابان وال استریت» و Suicide Squad «جوخه انتحار» ثابت کرده است و منتقدان همگی او را در این نقش‌ها و بخصوص نقش هارلی کویین در جوخه انتحار تحسین می‌کنند. اولین تصویر منتشر شده از شخصیت انی با بازی مارگو رابی در فیلم ترمینال:

margot-robbie-terminal-image

وقتی کمی فکر می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که رابی کاملاً مناسب یک فیلم هیجانی و جنایی آن هم در محیط نوآر است. در واقع حتی از این تصویر می‌توان فهمید که او در نقشش باری دیگر می‌درخشد. در این فیلم رابی با دو آدمکش با بازی دکستر فلچر (Dexter Fletcher) و مکس آیرنز (Max Irons) روبه‌رو می‌شود. این دو وظیفه کشتن شخصی را دارند که پول بالایی برای او پیشنهاد شده است و در انجام کار خود با شخصیت انی مواجه می‌شوند و در طول فیلم می‌فهمند که نقش حیاتی در ماموریتشان دارد.

مایک میرز و سیمون پگ (Simon Pegg) هم در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بعضی صحنه‌های این فیلم هیجانی با کمدی ناب و ظریف این بازیگران مخلوط شود؛ در واقع برای ایجاد یک تصویر اولیه از این فیلم باید کمدی امسال The Nice Guys «آدم‌های خوب» را در نظر بگیرید که در آن رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و راسل کرو (Russell Crowe) با همکاری یک‌دیگر به یک پرونده جنایت بزرگ پایان دادند.

اگر از طرفداران این بازیگر و البته فیلم‌های نوآر هستید، در سال جاری یا نهایتاً‌ سال آینده منتظر فیلم Terminal باشید.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.