مجموعه The Walking Dead کامیک‌بوک و سریال را همزمان تمام می‌کند

30 July 2016 - 12:53

با ورود به فصل هفتم، سریال The Walking Dead در وضعیتی است که اکثر سریال‌ها در آن شروع به جمع‌بندی برای رسیدن به پایان می‌کنند اما با توجه به اینکه این سریال از نظر داستانی با کامیک‌های خالق آن رابرت کیرکمن (Robert Kirkman) فاصله زیادی دارد، نمی‌توانیم به این زودی‌ها انتظار پایان یافتن آن را داشته باشیم. اما یک ایده و راه حل برای این قضیه وجود دارد، اینکه آقای کیرکمن با برنامه‌ریزی هردو سریال و مجموعه کامیک را همزمان به پایان برساند. برای جزییات بیشتر با ما همراه باشید.

البته یادتان باشد که AMC با ادامه‌دادن این سریال محبوب و پول‌ساز‌ (!) مشکلی ندارد، پس شاید چیزی که می‌خواهیم مطرح کنیم شدنی نباشد. بااینکه خود رابرت کیرکمن نظری در مورد این قضیه نداده‌است و کامیک The Walking Dead در شماره ۱۵۰ قرار دارد، کوین اسمیت (Kevin Smith) و سایت IMDB در یک پنل از عوامل سریال اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)، جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) و نورمن ریدوس (Norman Reedus) در این‌باره سوال پرسیدند و لینکلن پاسخ بسیار جالبی داد:

واقعا نمی‌دانم. یعنی… کامیک هنوز ادامه دارد و اسکات گیمپل (Scott Gimple) پیشنهاد داد که شاید راهی باشد تا بتوان کامیک و سریال را به صورت همزمان به پایان رساند، که این خیلی جالب است. بهتر است از رابرت کیرکمن نظرش را بپرسید.

البته ایشان شخصی است که شاید حتی نداند این سری چگونه پایان می‌یابد اما به هرحال نظری که داد قابل‌توجه است. یعنی شاید ما شخصیت‌هایی مثل Whisperers و Alpha را در سریال مشاهده نکنیم اما در حالت کلی، هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست. در ۲۳ اکتبر منتظر بازگشت این سریال با فصل هفتم باشید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.