چگونه ازرا میلر توانست در دو فیلم فلش و Fantastic Beasts ایفای نقش کند؟

12 September 2016 - 09:00

در حال حاضر ازرا میلر (Ezra Miller) یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران استودیوی برادران وارنر است. نه تنها او در فیلم پرآوازه پیش روی Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» نقش کردنس (credence) مرموز را خواهد داشت، بلکه در دنیای سینمایی DC نیز به عنوان بری آلن یا همان فلش، همکاری خواهد داشت. حضور داشتن در دوفرنچایز بزرگ از یک استودیو یک دستاورد بسیار بزرگ برای این بازیگر است، اما به گفته خودش رسیدن به این هدف نیاز به تلاش و متقاعد کردن‌های بسیار از طرف او داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در هنگام معرفی او در نقش کردنس در فیلم Fantastic Beasts، او قبلا با DC برای حضور در نقش فلش قرارداد بسته بود. در ابتدا، Warner Bros موافق حضور او در این دو نقش به طور همزمان نبود چرا که مشکلات زمانی زیای را به وجود می‌آورد، ولی میلر با مثال زدن دوران طلایی هامفری بوگارت (Humphrey Bogart)، علاقه شدید خود را برای حضور در هر دو فرنچایز نشان داد. او در این مورد به Pottermore گفت :

موضوع این است که من به آن نقش فکر می‌کنم، رویایش را دارم، می‌خواهم جزوی از آن باشم و در اعماق وجودم می‌دانم که برای رسیدن به آن هر کاری انجام می‌دهم. پس شروع به ای‌میل زدن به Warner Bros کردم و گفتم: « به هامفری بوگارت نگاه کنید» فیلم Casablanca «کازابلانکا»ی او یازدهمین فیلم او با استودیو در آن دهه بود. ما دیگر این کار را انجام نمی‌دهیم، دیگر رابطه‌ای بین بازیگر و استودیو ایجاد نمی‌کنیم. دیگر چنین وفاداری وجود ندارد. من در آن ای‌میل‌ها گفتم که می‌خواهم چنین رابطه‌ای را با شما شکل دهم. من هم نقش کردنس و هم نقش فلش را می‌خواهم.

همانطور که شما نیز متوجه شدید، ازرا میلر خواستار ارتباطی نزدیک با برادران وارنر است که فقط به بازی در یک بلاک باستر ختم نمی‌شود. او قبلا در حال آماده شدن برای حضور در نقش فلش بود که همزمان، علاقه بسیار زیاد خود را برای حضور در نقش کردنس در Fantastic Beasts نیز نشان داد. به خاطر همین اصرار از طرف میلر بود که استودیو عملی غیرممکن را ممکن ساخت تا میلر به آرزوی خودش برسد. رابطه بین بازیگران و استودیوها قطعا نسبت به دوره طلایی بوگارت در دهه ۴۰ میلادی تغییرات زیادی کرده است، ولی حداقل اراده و پشت‌کار میلر باعث شد که در دو جهان متفاوت نقش‌هایی مهم را به طور همزمان به دست آورد.

کاراکتر میلر در فیلم Fantastic Beasts یکی از مرموزترین کاراکترهای فیلم است. فرزندخوانده ماگلِ (به افراد غیر جادوگر در دنیای کتاب‌های هری پاتر اطلاق می‌شود) متنفر از جادوگران، مری لو، کردنس تنها است و به سادگی می‌توان گولش زد، پس وقتی توسط کاراگاه پرسیوال گریوز پیدا می‌شود، خود را درگیر با اتفاقات جادویی می‌بیند که نیویورک را تحت تاثیر قرار داده‌است. کردنس همچنین کسی است که می‌تواند در دنیای جادوگری به فردی مطرح تبدیل شود، که این موضوع به صورت اتوماتیک باعث می‌شود که میلر در فیلم Fantastic Beasts 2 نیز جایگاه ثابتی داشته‌باشد. در مورد فلش نیز، میلر قبلا در فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» و Suicide Squad «جوخه انتحار» به مدت بسیار اندک حضور داشته‌است ولی معرفی رسمی او در فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهد بود. میلر در ادامه، در فیلم خودش یعنی The Flash در سال ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت.

Fantastic Beasts and Where to Find Them جادوی خود را در تاریخ ۲۸ آبان امسال وارد سینما خواهد کرد، در حالی که برای دیدن Justice League باید تا ۲۶ آبان سال آینده منتظر بمانیم.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.