Steven Tyler، افسانه راک علاقه شدید به حضور در Guardians of the Galaxy 3 دارد

13 September 2016 - 10:00

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره دو» هنوز چند ماه با اکران فاصله دارد، ولی از همین حالا آینده این فرنچایز بسیار درخشان به نظر می‌رسد. این سری از فیلم‌های مارول به سادگی جزو محبوب‌ترین فیلم‌های حال حاضر این استودیو است و بسیار ساده می‌توانیم تصور کنیم که مارول یک سه گانه کامل را پیرامون این فیلم خواهد ساخت اگرچه خود استودیو گفته‌است که دنباله دوم پایان کار خواهد بود (که این موضوع چندان قابل باور نیست). در نتیجه هنوز هم پیش‌بینی‌های زیادی پیرامون Guardians of the Galaxy 3 و چگونه بودن آن وجود دارد، و این پروژه از هم‌اکنون توجه بسیاری از بازیگران را به سمت خود جلب کرده‌است، از جمله خواننده گروه افسانه‌ای Aerosmith یعنی استیون تایلر (Steven Tyler). در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر و خواننده اخیرا این فرصت را داشت که نقش نسبتا بزرگی را در فیلم ترسناک Happy Birthday بازی کند و بعد از این پروژه بود که در گفتگو با مجله People، علاقه خود را برای حضور در دنیای سینماتیک مارول اعلام کرد. او دقیقا اشاره کرد که علاقه دارد به همراه جیمز گان (James Gunn) وارد دنیای کهکشانی فیلم‌های Guardians of the Galaxy شود. او در مورد فیلم اخیرش و انتظارات بعد از آن گفت:

امیدوارم [مخاطبان] از فیلم [Happy Birthday] لذت ببرند. من می‌دانم که لذت بردم! بازی در این فیلم باعث شد که به کار بازیگری بیشتر علاقه پیدا کنم، حاضرم هر کاری بکنم تا در فیلم Guardians of the Galaxy 3 نقش داشته‌باشم، جیمز گان صدایم را می‌شنوی؟

af8042fd1e5aa33f7f656a9054283dbc04e526d3-1

استیون تایلر، همانطور که اشاره شد، خواننده اصلی گروه Aerosmith است، ولی تجربه بازیگری را نیز در کارنامه خود دارد. او علاوه بر بازی کردن در نقش خودش در فیلم Wayne’s World 2 «دنیای وین ۲» و  Be Cool «خونسرد باش»، نقش‌های با اهمیتی نیز داشته‌است از جمله بازی در فیلم‌های رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) مانند The Polar Express «قطار سریع‌الیسر قطبی» و Epic «افسانه». البته او مدت زمان زیادی نیز به عنوان داور در برنامه American Idol حضور داشته‌است که خود به نوعی تجربه به حساب می‌آید. و همچنین فراموش نکنیم که او از قبل دارای ارتباط خانوداگی با دنیای مارول است، جایی که دخترش لیو تایل (Liv Tyler) نقش بتی راس را در فیلم The Incredible Hulk «هالک شگفت انگیز» بازی کرده‌است.

جدا از تجربه و ارتباطات او، به هر حال، سوال این است که در صورت تولید فیلم، آیا Guardians of the Galaxy Vol. 3 جایی برای حضور تایلر خواهد داشت یا نه. فیلم اول مجموعه فوق‌العاده‌ای از بازیگران را در خود جمع کرده بود از جمله، کریس پرت (Chris Pratt)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، دیوید باوتیستا (Dave Bautista)، وین دیزل (Vin Diesel)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کارن گیان (Karen Gillan)، جان رایلی (John C. Reilly)، مایکل روکر (Michael Rooker) و بسیاری دیگر، و فیلم جدید نیز به آن جمع، ستارگان دیگری از جمله کرت راسل (Kurt Russell) و پام کلمنتیف (Pom Klementieff) را اضافه کرده‌است. به نظر شاید این موضوع محتمل باشد که تایلر نقشی کوتاه ولی مهم در دنباله سوم داشته‌باشد، مانند نقشی که سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در Guardians of the Galaxy Vol. 2 خواهد داشت.

آیا شماره سومی در کار خواهد بود؟ و آیا تایلر موفق خواهد شد نقشی در آن به دست بیاورد؟ این‌ها سوالاتی است برای رسیدن به جوابشان به نظر باید تا پخش فیلم دوم منتظر بمانیم. چرا که ساخت دنباله سوم به مقدار بسیار زیاد بستگی به موفقیت فیلم پیش رو خواهد داشت.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    استیو تایلر تاثیر بزرگى روى چندین نسل از علاقمندان راک گذاشت ولى حضورش در سینما به جز نقش هیولا، بعیده به کار دیگه اى بیاد? هرچند من هرگز نفهمیدم اون دوتا دختر چطورى از این پدر به دنیا اومدن?

  • Masih says:

    خوبه والا….جرد لتو خواننده راک بود، چه گندی که تو سال ۲۰۱۶ به بار آورد. معلوم نیست این می خواد چی کار کنه!!! البته فکر کنم برای همه کارگردان ها تجربه شد که دیگه شخصیت جوکر رو به خواننده های راک ندن !!!!!!!!!!!!!!!