برادران روسو: در فیلم Avengers هر کاراکتر نقشی مهم خواهد داشت

13 September 2016 - 19:00

این موضوع دیگر مشخص شده‌است که دو فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» و دیگر عنوان بدون نام Avengers، این شانس را دارند که تبدیل به بزرگ‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما شوند. آنتونی و جو روسو (Anthony and Joe Russo) کنترل این فرنچایز را بعد از دو فیلم موفق در دنیای Captain America در اختیار گرفته‌اند و Civil War «جنگ داخلی» راهی بود که آنها را برای انجام این وظیفه مهم آماده کرد. بعد از دخیل کردن موفق ۱۲ ابرقهرمان در یک فیلم، ماموریت بعدی آنها به راحتی این تعداد را حداقل دو برابر خواهد کرد. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

روند تولید هر دو فیلم از اواخر این سال میلادی شروع خواهد شد و برادران روسو قبلا نشان دادند که جاش برولین (Josh Brolin) چگونه خود را آماده بازی در نقش تانوس کرده‌است. او بزرگ‌ترین شخصیت شروری خواهد بود که قهرمانان تا کنون در دنیای مارول با آن رو به رو شده‌اند و این به این معنی است برای شکست دادن او، آنها به تمام کمکی که می‌توانند به دست بیاورند، نیاز دارند. با توجه به این موضوع، این زوج قصد دارند تمرکز خود را بر روی درخشش هر کدام از ابرقهرمانان در فیلم قرار دهند. در زیر می‌توانید جاش برولین را در لباس تانوس ببینید:

avengers-infinity-war-set-photo-josh-brolin-in-mo-cap-suit

جو و آنتونی روسو هر دو در گفتگوی اخیر با Toronto Sun، در مورد دو فیلم پیش رو و اینکه چگونه قصد دارند این حجم عظیم از بازیگران را به تعادل برسانند صحبت کردند. در یک دوره اعلام شد که قرار است ۶۷ کاراکتر در این فیلم حضور داشته باشند، که برادران روسو (به شوخی؟!) گفتند که این تعداد را با موفقیت به ۶۶ کاهش داده‌اند. مستقل از اینکه که چه تعداد کاراکتر در این فیلم حضور داشته‌باشند، این دو کارگردان اعلام کرده‌اند که قصد دارند اطمینان حاصل کنند که هر کاراکتر هدفی خاص در فیلم داشته‌باشد.

آنتونی: کاری که در فیلم Civil War انجام دادیم دقیقاً همان کاری خواهد بود که قصد داریم در Avengers انجام دهیم؛ مستقل از اینکه هر کاراکتر چقدر از زمان فیلم را به خودش اختصاص بدهد، هنوز می‌توان اهداف و خلاقیت‌های زیادی در عملکرد آنها در فیلم به کار برد.

captain-america-civil-war-reviews-team-cap

۱۲ قهرمان حاضر در جنگ داخلی، هر کدام هدفی برای حضور در این کشمکش داشتند و هرکدام لحظه‌ای حیاتی و به یادماندنی برای اهمیت حضورشان در فیلم به ما نشان دادند. دانستن اینکه هدف کارگردانان مشخص است، این نگرانی را از بین می‌برد که احتمال دارد تعدادی زیادی از ابرقهرمانان در گستردگی دیگر ابرقهرمانان و داستان کلی نقششان کم رنگ‌تر شود و به طور کلی دیده نشوند. به علت دخیل کردن بسیاری از ابرقهرمانان بزرگ دنیای مارول، کارگردانان قصد ندارند به هیچ وجه خود را در این فرصت بزرگی که در اختیارشان قرار گرفته‌است محدود کنند.

آنتونی: ما همه را مد نظر داریم. البته قصد نداریم در مورد اتفاقات این دو فیلم بسیار وارد جزئیات شویم. می‌خواهیم که فیلم به نوعی مخاطبان را غافل‌گیر کنند.

تا کنون صحبت‌های غیررسمی بسیاری پیرامون قهرمانان حاضر در این فیلم‌ها انجام شده‌است، از گروه اصلی انتقام جویان گرفته تا تعدادی از شخصیت‌های دنیای نگاهبانان کهکشان. Infinity War و عنوان نامشخص بعدی آن، همچنین می‌توانند کاراکترهای جدیدی را نیز معرفی کنند، با قدرت یا بدون قدرتشان. یکی از این کاراکترها که احتمالا تایید شده‌است Captain Marvel خواهد بود. بری لارسن (Brie Larson) به طور رسمی در تابستان برای بازی در این نقش انتخاب شد و کارگردانان امیدوارند که بتوانند با او برای بازی در این فیلم همکاری داشته‌باشند.

captain-marvel-brie-larson-mohawk

جو: این یک انتخاب بازیگر فوق‌العاده بود. بهتر از این را نمی‌توان متصور شد. او نه تنها یک بازیگر عالی و با استعداد است، بلکه انسان فوق‌العاده‌ای نیز هست. ما واقعا برای همکاری با او بسیار مشتاق هستیم، اگر البته این فرصت پیش بیاید که با کاراکتر او کار کنیم.

اگرچه برادران روسو هنوز نقش خود را مبنی عدم اطمینان از حضور او در فیلم پیش رو را ادامه می‌دهند، ولی شایعات پیرامون این حضور بسیار واقعی به نظر می‌رسند. البته امکان دارد که او در Infinity War حضور نداشته‌باشد تا داستان اصلی او در فیلم خودش نقل شود ولی بسیار جای تعجب خواهد بود که در فیلم چهارم انتقام جویان، کارول آماده وارد شدن به داستان نباشد.

Avengers: Infinity War در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و عنوان نامشخص بعدی آن در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ منتشر خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.