شیلین وودلی از تجربه خود در فیلم Edward Snowden می‌گوید

14 September 2016 - 09:00

شیلین وودلی (Shailene Woodley) از آخرین تجربه کاراکتر خود در دنیای سینما یعنی لیندزی میلز، هنوز هم کمی ترس دارد. او که برای حمایت از فیلم خود در لس‌آنجلس حضور دارد، در گفتگو با Screen Rant گفت: «این موضوع هنوز هم من را به وحشت می‌اندازد که در نقش کاراکتری بازی کرده‌ام که عاشق ادوارد اسنودنی می‌شود که تمام آن اطلاعات را منتشر کرد و اکنون پناهنده روسیه شده‌است». جدا از شانس حضورش در فیلمی به کارگردانی اولیور استون (Oliver Stone)، ستاره سری فیلم‌های Divergent «واگرا»، علت ملحق شدنش به این فیلم را ارتباط نزدیکی می‌داند که با دنیای فیلم و اتفاقات آن دارد. او توضیح داد: «چند سال پیش که اد قصد داشت آن اطلاعات را که در اختیار داشت فاش کند، من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، وارد شدن از دنیای نوجوانی به بزرگسالی و فکر کردن در مورد حریم خصوصی و پی بردن به این موضوع که دیگر چیزی به نام حریم خصوصی وجود ندارد من را اذیت می‌کرد»، او ادامه داد، «و این که کسی مثل اد وجود داشت تا از طرف ما اقدام کند و با آن اطلاعات به ما قدرت بدهد، من این موضوع را بسیار تاثیرگذار دیدم». در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جدا از صحبت کردن در مورد آخرین حضور سینمایی خود، وودلی از این مصاحبه همچنین برای صحبت کردن در مورد جنجال‌هایی که در مورد فیلم Allegiant «هم پیمان» ایجاد شده‌است، استفاده کرد. «آخرین چیزی که شنیدم این بود که آنها قصد دارند فیلم را وارد دنیای تلویزیون کنند» او ادامه داد، «من قرار نبود در سریال تلویزیونی بازی کنم، با احترام کاملی که برای استودیو و همه عوامل دارم. آنها شاید نظرشان عوض شده‌است و قصد انجام کار دیگری را دارند، ولی، بله، من قصد حضور در یک سریال تلویزیونی را ندارم.»

شمامی‌توانید مصاحبه وودلی با Screen Rant را در زیر ببینید که در مورد فیلم اخیرش Snowden و اهمیت حریم خصوصی خود و اطرافیانش و همچنین ملاقاتش با میلز واقعی صحبت کرده‌است:

ScreeRnant: چه چیزی در مورد داستان فیلم Edward Snowden وجود داشت که شما را برای حضور در آن ترغیب کرد؟

وودلی: دلیل اینکه من عضوی از این فیلم شدم این بود که فیلم قصد داشت طرف دیگری را از داستان تعریف می‌کند که لزوما در اخبار و رسانه‌ها مورد پوشش قرار نگرفته‌بود. ولی دلیل اینکه بسیار با داستان آن درگیر شدم و حتی خواستار دانستن بیشتر در مورد آن شدم این بود که، چند سال پیش که اسنودن قصد انتشار آن اطلاعات را داشت، من بسیار تحت تاثیر آن قرار گرفته‌بودم. من کسی بودم که در آن دوره در ابتدای بیست سالگی خودم قرار داشتم و در مورد بزرگسالی و حریم خصوصی خودم در دنیای بیرون بسیار حساس بودم، و آن موقع بود که پی بردم دیگر چیزی به نام حریم خصوصی وجود ندارد. و این که کسی مثل اد وجود داشت تا از طرف ما اقدام کند و با آن اطلاعات به ما قدرت بدهد، من این موضوع را بسیار تاثیر گذار دیدم. و بعدا که فهمیدم اولیور استون قصد ساختن فیلمی در این مورد دارد، بسیار مشتاق شدم، چرا که این موضوع بسیار مهم است. وقتی چنین مسائل جنجالی اتفاق می‌افتد، باید موضوع را ادامه دهیم و نگذاریم که از سرعت و اهمیت آن کاسته شود. چون بسیار راحت است که یک موضوع بسیار حساس و حیاتی منتشر شود و بعد به راحتی به فراموشی سپرده شود.

ScreeRnant: بله قطعا. و شما که خودتان بازیگر هستید و همیشه طرفدارن و عکاسان به دنبالتان هستند، آیا این موضوع به نوعی موازی با داستان فیلم نیست، جایی که حریم خصوصی نقض می‌شود؟

وودلی: نه من خود انتخاب کردم که این زندگی را داشته باشم و از این موضوع اطلاع داشتم که قرار است چنین اتفاقاتی وجود داشته‌باشد که طرفداران من را دنبال کنند و یا اینکه بدانند چه کسی بودم. ولی یک نفر دیگر، مثلا مادر خودم یا یکی از همسایگانم که در مدرسه کار می‌کند، آنها این زندگی را انتخاب نکرده‌اند که دنبال شوند و تحت نظر باشند، ولی هنوز هم، آنها نیز دنبال می‌شوند و تحت نظر قرار دارند حتی اگر خودشان متوجه نشوند. و به خاطر همین موضوع است که فکر می‌کنم این اطلاعات به تمام افراد کاملا مربوط و به شدت مهم است.

ScreeRnant: آیا برای ایفای نقش بهتر این فرصت را به دست آوردید که با لیندزی واقعی حرف بزنید؟

من موفق شدم بعد از سه ماه از شروع فیلم‌برداری با او صحبت کنم، و هنوز هم این موضوع من را می‌ترساند که نقش کسی را بازی کرده‌ام که عاشق اسنودن بود، کسی که این اطلاعات را منتشر کرد، کسی که به روسیه فرستاده شد و نهایتا پناهنده آن کشور شد. ولی لیندزی هنوز با او در ارتباط است و در کشور روسیه با اون زندگی می‌کند چرا که پاسپورت او در آمریکا لغو شده‌است. و این اتفاق به عنوان بازیگر من را بسیار شوکه می‌کند. این موضوع که در واقعیت برای انجام کاری محکوم شوید بسیار سخت است و پیامدی است که تا آخر عمر پیش او باقی خواهد ماند. بعد از پا گذاشتن در جای پای او در این فیلم، متوجه شدم که او چقدر شجاع و قدرتمند است. همراه شدن با اد، با دانستن این موضوع که کل دنیا از بسیاری جهات به دنبال آنهاست و تک تک حرکات آنها را زیر نظر دارد نشانه‌ای از این شجاعت است.

shailene-woodley-tris-prior-divergent

ScreeRnant: آخرین سوال، به هر حال باید بپرسم، چه خبر از Allegiant 2؟ آیا در آن حضور خواهید داشت؟

وودلی: می‌دانید، آخرین خبری که من شنیدم این بود که آنها سعی داشتند سریال تلویزیونی از آن بسازند. من که نخواسته بودم جزوی از یک سریال تلویزیونی باشم. با احترام کاملی که برای استودیو و همه عوامل دارم، شاید آنها نظر خود را عوض کرده‌اند و قصد انجام کار دیگری داشته‌باشند ولی من لزوما علاقه‌ای به حضور در سریال تلویزیونی ندارم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.