اولین نگاه به لباس بتمن در فیلم Justice League

15 September 2016 - 09:00

همانطور که می‌دانید اثر جدید زک اسنایدر (Zack Snyder) با نام Justice League «لیگ عدالت» برگرفته از سری کمیک‌های DC با همین نام، هم‌اکنون در مرحله ساخت قرار دارد. اوایل امسال هنگام معرفی این فیلم انتظار می‌رفت که حداقل ۲ لباس برای بتمن حاضر در فیلم در نظر گرفته شده باشد که با توجه به اطلاعات گزارش شده امروز به‌نظر می‌رسد که این موضوع حقیقت دارد!

یکی از لباس‌ها برای مبارزه با موجودات عظیم‌الجثه در نظر گرفته شده است که طبیعتا قدرت‌مندتر از لباس مخصوص مبارزه با انسان‌های معمولی است. امروز تصویر جدیدی از این فیلم در دست ساخت منتشر شده که همین لباس را به نمایش می‌گذارد.

ro7zyo3zgotgsnom7qoc

این تصویر را زک اسنایدر در توییتر خود همراه با متن زیر منتشر شد:

آخرین روز فیلم‌برداری بتمن در Tactical Batsuit

واقعا این لباس بهتر از لباس به‌کار رفته در Batman v. Superman کار شده و مطمئنا قدرت دفاعی بیشتری هم برای این شخصیت فراهم کرده است. از تصویر بالا نمی‌توان به‌خوبی لباس را مورد بررسی قرار داد، اما شاید تصویر روشن‌تر زیر بیشتر به‌کار بیاید:

jdp7gs7cr5ioprhp9hzv

در واقع کار تهیه لباس از چند ماه پیش آغاز شده بود و با توجه به توییت اسنایدر به‌نظر می‌رسد کار لباس تمام شده و فیلم‌برداری بخش‌های مربوطه به این لباس به اتمام رسیده است.

Justice League به کارگردانی زک اسنایدر در نوامبر ۲۰۱۷ بر روی پرده سینماها خواهد رفت. در این فیلم قهرمانان DC همچون Batman (بن افلک)، Superman (هنری کویل)، Wonder Woman (گل گدوت) و The Flash حضور خواهند داشت و داستان جذابی از گردهمایی این قهرمانان روایت خواهد شد.

منبع: CINEMABLEND

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.