کرت راسل پیرامون نقش خود در Guardians of the Galaxy Vol. 2 صحبت می‌کند

16 September 2016 - 22:07

همان طور که می‌دانید کرت راسل (Kurt Russell) در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 در نقش پدر Star-Lord، یک سیاره زنده بازی می‌کند اما جزئیات زیادی از نقش او در فیلم مذکور و البته آینده او در دنیای سینما مارول در دست نیست. راسل به تازگی در مورد این مسائل صحبت‌هایی را ارایه کرده است که شنیدنشان برای طرفداران مهم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کرت راسل در جشنواره جهانی فیلم Toronto در مصاحبه با Fandango در مورد نقش خود در Guardians of the Galaxy Vol. 2 صحبت کرد. وی همچنین جزئیاتی از آینده خود در دنیای سینمایی مارول اعلام نمود. راسل توضیح می‌دهد:

بچه‌ها همیشه باعث سربلندی پدر و مادرها می‌شوند. خب، چه اتفاقی رخ می‌دهد اگر آن‌ها افراد مورد انتظار نباشند. ما زمان بسیار خوبی را بر سر ساخت فیلم داشتیم؛ خیلی نشاظ آور و خنده دار بود و تجربه بسیار خوبی به حساب می‌آمد. جیمز گان (James Gunn) واقعا می‌داند که در حال چه کاری است؛ او واقعا دقیق است. علاوه بر این، تمام بازیگران عالی هستند و من وقت بسیار خوبی را با کریس [پرت] گذراندم.

کرت راسل همچنین در مورد آینده خود در دنیای سینمایی مارول و نگرانی‌هایی که در این باره به وجود آمده است صحبت کرد. او هم اکنون نقش یک سیاره زنده را عهده دارد و فعلا تنها نقشی که بازی خواهد کرد را می‌توان سیاره زنده نامید مگر این که دلیل محکمی برای حضور دوباره وجود داشته باشد.

تنها کاری که باید انجام دهی این است که تمام تمرکز خود را برروی آن بگذاری. باید بنشینی و بگویی که این‌ها ایرادات من هستند‌، این‌ها سوالات من هستند. من هم به نوعی یک مخاطب به حساب می‌‌آیم. همه ما این گونه هستیم و هر چقدر هم اعتراف کردنش سخت باشد، این گونه است. من به دنبال راهی هستم که رشد کنم و سرگرم شوم و این روند باید با شادی و سرگرمی همراه باشد. هم‌اکنون من قسمتی از این روند هستم. نمی‌دانم؛ باید صبر کنیم و ببینیم که آیا در قالب این دنیا به خوبی قرار می‌گیرم یا خیر.

همان طور که کرت راسل اشاره کرد، باید منتظر اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 باشیم و ببینیم که این نقش عجیب به او می‌آید یا خیر. اما با توجه به شناخت پیشینی که از این بازیگر توانمند داریم، به نظر می‌رسد بتواند به خوبی از عهده نقش بربیاید و امیدواریم در پروژ‌ه‌های بعدی مارول نیز او را ملاقات کنیم.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.