تماشا کنید: طراحی عالی دکتر دووم توسط یک طرفدار

17 September 2016 - 12:30

وقتی درباره‌ی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان صحبت می‌کنیم هر لحظه امکان دارد با دیدن لباسی جدید و شگفت‌انگیز غافلگیر شویم. در زمان برگزاری گردهمایی‌های مربوط به طرفداران کتاب‌های مصور تعداد زیادی هنرمند خلاق را می‌‎بینیم که یک سری لباس‌های کاسپلی عالی ساخته‌اند که با هر چیزی که در تلوزیون و سینما دیده‌ایم برابری می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این مورد ماورل یک برنامه‌ به نام Marvel Becoming دارد که در آن طراحان لباس تازه‌کار و مشتاق را به نمایش در می‌آورد. در قسمت اول آن یایا هان (Yaya Han) در لباس اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) حضور داشت. در قسمت دوم هکس مورتیس (Hex Mortis) با لباسی از شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom) که تنها از سر علاقه آن را طراحی کرده است حضور داشت. با اینکه لباس یایا هان زیبا بود و ارزش توجه کردن داشت، به هیچ وجه به خوبی لباسی که هکس مورتیس از شخصیت چهارشانه و درشت هیکل دکتر دووم طراحی کرده بود نیست.

این ویدئوی یک دقیقه‌ای هکس مورتیس را در هنگام پوشیدن لباس نشان می‌دهد و در کنار تصویر نیز اطلاعاتی از لباس در یک کادر کوچک به بینندگان داده می‌شود. هشت قسمت اصلی لباس از فوم اتیلن وینیل استات (EVA) ساخته شده است در واقع استفاده از فوم اتیلن وینیل استات در ساخت لباس‌های کسپلی رواج بسیاری دارد. این هشت قسمت شامل دستکش، زره ساق، زره شانه،مدال‌های شنل، زره ساعد، بالاپوش و هود (که از یک لباس دیگر بازیافت شده‌اند) و هفت‌تیر هست. برای واقعی نشان دادن لباس، مورتیس به لباس آسیب‌هایی وارد کرد که مثل اینکه از نبرد با چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) به جا مانده است. اعلاوه بر آن هکس مورتیس چراغ‌های لیزری کوچکی نیز بر روی نوک انگشتان دستکش دکنر دووم قرار داد تا لباس را جالب‌تر کند.

فیلم‌های چهار شگفت‌انگیز برای وارد کردن داستان کتاب‌های مصور به سینما دچار مشکل بزرگی هستند تا جایی که کمپانی Twentieth Century Fox ساخت دنباله‌ی ریبوت فیلم را در تابستان قبل لغو کرد. در میان اشتباهات زیاد فیلم، بدون شک بزرگترین مشکل نحوه‌ی نشان دادن دشمن قسم‌خورده‌ی چهار قهرمان، دکتر دووم، در فیلم است. هیچ کدام از فیلم‌های اکران شده نتوانسته‌اند به خوبی تمام جنبه‌های این شخصیت را نشان دهد و حتی ظاهر مناسبی نیز برای او طراحی نکرده بودند، ولی به نظر می‌رسد که مورتیس به خوبی توانسته این شخصیت را درک کند و یک لباس عالی با بودجه‌ای بسیار کمتر برایش درست کند. اگر قرار باشد در آینده فیلم دیگری از چهار شگفت‌انگیز ساخته شود بهتر خواهد بود تا از این ورژن دکتر دووم استفاده شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.