اچ بی او تایید کرد فصل هشتم آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت خواهد بود

31 July 2016 - 00:54

طرفداران سریال بازی تاج و تخت احتمالا از این که فصل هفتم و هشتم فصل های پایانی این مجموعه کم و بیش آگاهی داشتند. البته پیش از این اچ بی او نسبت به ادامه سریال فراتر از فصل هشتم نیز ابراز امیدواری کرده بود، اما سران اچ بی او به تازگی تایید کرده اند که سریال با هشت فصل به اتمام می رسد. با سینماگیمفا همراه باشید.

رئیس اچ بی او، کیسی بلویز (Casey Bloys) در تور خبری TCA اعلام کرد:« بله، دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss) برنامه دقیقی درباره تعداد فصل هایی که میخواهند بسازند دارند. باور کنید اگر می شد مجبورشون می کردم فصل های بیشتری بسازن. من حاضر بودم ده فصل دیگه هم بسازند اما ما طبق برنامه ی اون ها که صلاح برنامه را بهتر از هرکسی میدونند پیش خواهیم رفت.»

البته تعداد قسمت های فصل هشتم هنوز تایید نشده است و کارگردان های سریال بنیوف و ویس تعداد قسمت های فصل آخر را با قطعیت اعلام نکرده اند. طبق گفته های بلویز گفتگوی رسمی ای پیرامون اسپین آف صورت نگرفته است:

ما در مورد اسپین آف صحبت کردیم. با ساخت اون مخالفتی ندارم اما باید از نظر خلاقانه هم منطقی و قابل عمل باشه. من فکر نمی کنم ویس و بنیوف فرصت داشته باشن با وجود مشغله هایی که برای فصل هفتم و تولید اون دارند روی اسپین آف وقت بذارن. تولید هر فصل کار طاقت فرسایی هست. کارگردان ها هم مثل من با ساخت اسپین آف مشکلی ندارند اما در حال حاضر برنامه ی قطعی ای برای انجامش وجود نداره.

اچ بی او همچنین اعلام کرد تولید فصل هفتم که هفت قسمت بیشتر نیست سال آینده آغاز می شود و در تابستان سال ۲۰۱۷ به نمایش در می آید.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.