جیمز گان: می‌خواهم Guardians of the Galaxy 2 از نظر بصری بهترین در تاریخ باشد

19 September 2016 - 09:00

ما از هم اکنون انتظار داریم که Guardians of the Galaxy 2 «نگهبانان کهکشان ۲» با قدرت هر چه تمام‌تر پا به عرصه رقابت بگذارد، ولی کارگردان این فیلم، جیمز گان (James Gunn) رویای فراتر از آن را در ذهن دارد. در واقع او می‌خواهد فیلم را تبدیل به «از نظر بصری بهترین در تاریخ» کند و ما این حرف او را فراموش نخواهیم کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در گفتگو با ورایتی و کارگردان گرگ مک‌لین (Greg McLean)، گان در مورد دیدگاه‌ها و رویاهای خود برای the Guardians صحبت کرد و در این میان به رقابت ایجاد شده بین دو کمپانی بزرگ Marvel و DC اشاره‌ای داشت. «من در ذهن خودم به هیچ عنوان فضایی را به این اختصاص نداده‌ام که فکر کنم فیلم‌هایم نسبت بعضی فیلم‌ها برتر است یا برعکس»، او افزود «به نظرم واقعا فکر کردن به این موضوع صرفا فضای ذهنی انسان را به هدر می‌دهد و لزومی برای این کار وجود ندارد.»

gallery-movies-james-gunn-guardians-of-the-galaxy

«من به این موضوع فکر می‌کنم، به طور مثال، به این فکر می‌کنم که چگونه و با چه روشی می‌توانم Guardians Vol. 2 را تبدیل به بهترین فیلم از نظر بصری در تاریخ کنم؟ من فقط به این موضوع اهمیت می‌دهم و در نتیجه تمام تمرکز خودم را بر روی این موضوع قرار داده‌ام. من واقعا به این موضوع فکر نمی‌کنم که Marvel مقابل DC قرار دارد.» او افزود: «و همچنین هر وقت یک فیلم توسط کمپانی مارول منتشر ‌شود و به آن اندازه که انتظار داشتم خوب نباشد یا همینطور فیلمی از دنیای DC منتشر شود و به آن اندازه که انتظار داشتم خوب نباشد، واقعا ناامید می‌شوم چون من عاشق آن شخصیت‌ها و قهرمانان هستم.»

او گفت: «من با خواندن کتاب‌های کامیک مارول و دی‌سی بزرگ شده‌ام. من دوست دارم همه‌شان خوب باشند. همچنین من دوست دارم این فیلم‌ها خوب باشند چون دلایل خودخواهانه‌ای نیز دارم، وقتی یک فیلم ابرقهرمانانه موفق باشد، مردم به دیدن دوباره این سبک فیلم‌ها ترغیب می‌شوند و این برای من به عنوان یک کارگردان در این ژانر خبر خوبی است»

۱۴۷۳۱۷۱۳۷۱-nebula-gamora-guardians-of-the-galaxy

موضوع دیگری که گان را اذیت می‌کند این است که همه در مورد انتشار اولین تریلر Guardians of the Galaxy 2 از او در شبکه‌های اجتماعی سوال می‌کنند، موضوعی که او به تازگی از آن در فیسبوک پرده برداشت: «من از این موضوع که شما این چنین مشتاق دیدن تریلر Guardians of the Galaxy Vol. 2 هستید، سپاسگذار و قدردان هستم»، او ادامه داد «من بسیار خوشنودم که افراد بسیار زیادی مشتاق دیدن فیلم من هستند. با این وجود، تاریخ عرضه تریلرها از بسیار قبل مشخص شده است و اینکه شما چقدر در رسانه‌های اجتماعی مختلف از من بخواهید که آنها زودتر منتشر شوند، که حداقل روزانه ده‌ها درخواست این چنینی دارم، تاثیری بر این روند نخواهد گذاشت، چون تصمیمی است که گرفته شده‌است و قابل تغییر نخواهد بود.»

به علاوه موضوع Guardians of the Galaxy 2 نیز به شدت توسط عوامل سازنده پشت پرده نگه داشته شده است  ولی حداقل این را می‌دانیم که فیلم در چه زمانی اتفاق خواهد افتاد. گان قبلا گفته‌است که اتفاقات فیلم دو ماه بعد از اتفاقات فیلم اول شروع خواهد شد که ظاهرا آن را قبل‌تر از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار می‌دهد.

کریس پرت (Chris Pratt)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، دیوید باوتیستا (Dave Bautista)، وین دیزل (Vin Diesel)، بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کارن گیان (Karen Gillan)، جان رایلی (John C. Reilly) و مایکل روکر (Michael Rooker) به این دنباله باز خواهند گشت و چهره‌های جدیدی نیز از جمله پام کلمنتیف (Pom Klementieff)، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) و کورت راسل (Kurt Russell) معرفی خواهند شد. فیلم Guardians of the Galaxy 2 در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در آمریکای شمالی اکران خواهد شد.

منبع: DigitalSpy

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.