وقتی بودجه Jurassic World 2 سر به فلک می‌کشد!

20 September 2016 - 09:00

Jurassic World 1 «دنیای ژوراسیک» در سال ۲۰۱۵ توانست فروش رویایی را به‌دنبال داشته باشد و همین مسئله زمینه‌ساز تصمیم سازندگان برای ساخت قسمت دوم این سری شد. از طرفی با آن سودی که قسمت اول برای کمپانی سازنده به‌دنبال آورد، مطمئنا باید انتظار سرمایه‌گذاری عظیم Universal (کمپانی سازنده این سری) بر روی پروژه بعدی تیم سازنده را داشت.

با توجه گزارش‌های منتشر شده از سوی مجله اسپانیایی El Pais Seminal، بودجه در نظر گرفته‌شده برای Jurassic World 2، چیزی در حدود ۲۶۰ میلیون دلار است. این رقم افزایش چشم‌گیری نسبت به بودجه گزارش شده برای Jurassic World 2015 (با بودجه ۱۵۰ میلیون دلار) داشته است. همچنین این مجله ادعا دارد که یک عنوان مناسب برای قسمت فرعی Jurassic World که بعد از قسمت دوم اکران می‌شود در نظر گرفته شده، اما پس از اکران قسمت دوم و همراه با یک پیش‌نمایش اعلام می‌شود.

از طرفی دیگر یک منبع قابل اعتماد که در کمپ ساخت Jurassic World 2 حضور دارد، ادعای بودجه ۲۶۰ میلیون دلاری را رد کرده و ادعا می‌کند بودجه فیلم هنوز نهایی نشده و مطمئنا کمتر از ۲۶۰ میلیون دلار خواهد بود.

به‌هر حال این جای تعجب ندارد که برای چنین فیلم سودآوری چنین بودجه‌ای در نظر گرفته شود. همه به‌یاد داریم که چگونه Jurassic World 1 توانست رکوردها را بشکند و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شود.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.