فیسبوک خرید بلیط فیلم را برای کاربران خود آسان می‌کند

20 September 2016 - 16:00

امروزه کارهای بسیار کمی هستند که انجام آن‌ها توسط فیسبوک میسر نیست. فیسبوک در ابتدا فقط برای ایجاد یک شبکه‌ای ارتباطی بین مردم به حساب می‌آمد، ولی حالا شما می‌توانید تقریباً تمامی فعالیت‌هایی خود در اینترنت توسط فیسبوک انجام دهید. یکی از ویژگی‌های جدیدی که قرار است فیسبوک در اختیار کاربران قرار دهد؛ خرید بلیط سینما برای فیلم است. به زودی کاربران می‌توانند به از سریق فیسبوک به سایت Fandango دسترسی داشته باشند و به طور مستقیم بلیط فیلم مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی کاربران در فید فیسبوک خود دنبال اطلاعاتی می‌گردند که شاید به آن نیاز داشته باشند و با وجود اینکه شاید الگوریتم فیسبوک تشخیص داده است که به آن نیازی ندارند و می‌بینند که در آن یک تبلیغ برای یک فیلم جدید وجود دارد. در همین لحظه تصمیم می‌گیرند که به تماشای این فیلم بروند. از این به بعد باید یک صفحه‌ی جدید در مرورگر خودشان باز کنند و وارد سایت Fandango شوند و به دنبال فیلم مورد نظرشان بگردند؛ اما از این به بعد دیگر نیازی به این کار نیست. Fandango سایتی است که در آن می‌توان بلیط فیلم خرید، زمان اکران فیلم را پیدا کرد، تریلر فیلم را تماشا کرد و بررسی‌ فیلم‌ها را خواند.

سایت ددلاین (Deadline) گزارش می‌دهد که فیسبوک و فاندانگو اعلام همکاری کرده‌اند و از این پس کاربران فیسبوک می‌توانند از یک تبلیغ فیلم یا صفحه‌ی اختصاصی فیلم در فیسبوک مستقیم وارد سرویس خرید بلیط فاندانگو شوند. این سرویس در ابتدا برای تعداد محدودی فیلم در دسترس است که شامل The Magnificent Seven «هفت باشکوه»، Storks «لک لک‌ها» و ? Kevin Hart: What Now «کوین هارت: حالا چی؟» می‌شود. اگر همین حالا به سایت فیسبوک رفته و اسم این فیلم‌ها را جستجو کنید با یک دکمه‌ی جدید مواجه می‌شوید که شما را مستقیم به صفحه‌ای در سایت فاندانگو برای خرید بلیط هدایت می‌کند و در نزدیکی صفحه رسمی فیلم قرار گرفته است.

bef528d46f0fcc035d60aba81363b794f41f42cc

شاید تا چندی پیش عدم وجود قابلیت خرید بلیط در فیسبوک، تعریفی باشد مردم جهان اول از مشکل دارند، ولی انجام دادن راحت‌تر کارها هیچ ایرادی ندارد. فیسبوک شبکه‌ی بسیار بزرگی است و هر لحظه افراد زیادی در این سایت حضور پیدا می‌کنند و اگر رفتن به صفحه‌ی فیسبوک فیلم The Magnificent Seven «هفت باشکوه» آسان‌تر از آن باشد که بخواهند به صفحه‌ی این فیلم در سایت فاندانگو بروند و درباره‌ی آن تحقیق کنند؛ پس این قرارداد می‌توند برای بسیاری از افراد مفید باشد.

بزرگترین منبع درآمد فیسبوک تبلیغات به شمار می‌آید و برای شرکت‌هایی که در این سایت تبلیغ می‌کنند؛ هدف نهایی فروش است. دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از افراد بعد از دیدن تبلیغ یک فیلم در فیسبوک تصمیم می‌گیرند که به دیدن فیلم بروند. چیزی که مشخص این روش باعث افزایش فروش می‌شود؛ حتی اگر مقدار آن کم باشد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فکر مى کنم این قابلیت فقط براى آمریکا باشه، اما به هر شکلش قابلیت بى مصرفى به نظر مى یاد که فیس بوک از طریقش فقط از فاندنگو پول در مى یاره، وکرنه براى مشترى خرید از یه کروه سینمایى اتفاقى اصولاً به صرفه نیست.