کیفر ساترلند در فصل جدید سریال ۲۴ هیچ حضوری نخواهد داشت

20 September 2016 - 23:00

پانزدهمین سالگرد پخش سریال ۲۴ چند هفته‌ی دیگر از راه می‌رسد و در پانزده سال گذشته این سریال در فرم‌های متفاوتی قرار داده شده است. سریال داستان مامور واحد ضد تروریستی به نام جک باور (Jack Bauer) با بازی کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) روایت می‌کند. هشت فصل کامل از این سریال بر روی شبکه‌ی فاکس پخش شده، یک فیلم به نام Redemption «رستاگری» از آن پخش شده و در سال ۲۰۱۴ نیز یک فصل به نام Live Another Day به پخش درآمد. در سال آینده این فرانچایز با یک فصل جدید به نام Legacy «میراث» ادامه خواهد یافت که یک ریبوت محسوب می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قرار نیست که کیفر ساترلند با بازی در نقش جک باور در سریال ۲۴: Legacy حضور داشته باشد . در واقع قرار است Corey Hawkins «کوری هاوکینز» نقش اصلی سریال باشد. ساترلند نیز در سریال Designated Survivor که بر روی شبکه‌ی ABC پخش می‌شود بازی خواهد کرد. ساترلند نقش تام کرکمن (Tom Kirkman)  را برعهده دارد. عضو رده پایینِ کابینه که بعد از کشته شدن تمامی افراد رده بالای او طی یک حمله‌ی تروریستی، به رئیس جهمور آمریکا تبدیل می‌شود. در اینجا یک سوال به وجود می‌آید و این است که آیا ما دوباره ساترلند را در نقش جک باور می‌بینیم؟ کیفر ساتراند در مصاحبه‌ی اخیر خود در این باره صحبت کرده است.

کیفر ساتراند در مصاحبه‌ی خود با سایت Adweek بیان کرد که تنها امکان برگشتن او به نقش جک باور برای بازی در یک فیلم وجود دارد. با وجود اینکه او تهیه‌کننده اجرایی سریال ۲۴: Legacy است و بعضی اوقات به سازنده سریال مشاوره می‌دهد، ولی هیچ برنامه‌ای وجود ندارد که جک باور در سریال حضور پیدا کند.

این بدان معنی نیست که ما نمی‌توانیم فیلمی مربوط به سریال ۲۴ بسازیم… جک شخصیتی است که همیشه او را دوست خواهم داشت.

kiefer-sutherland-as-jack-bauer-in-241

از چند سال پیش شایعه‌های بسیاری درباره‌ی یک فیلم بزرگ از ۲۴ وجود داشت و در واقع سریال Live Another Day از باقی مانده‌های یک فیلم ۲۴ که وارد مراحل ابتدایی تولید شده بود ساخته شده است. جک باور همانند جیسون بورن (Jason Bourne) می‌تواند یک چهره بزرگ در سینما تبدیل شود. هر دو شخصیت در زمان خود یکی  بزرگترین شخصیت‌های داستان‌های اکشن و ماجراجویی بودند و فیلم جیسون بورن نیز چند سال پیش یک دنباله‌ی تقریباً موفق به نام Legacy داشت.

ثابت شده است که توسعه‌ی همچین پروژه‌ای سخت است. ساترلند در سال جاری پنجاه ساله می‌شود و از دوران اوج سریال نیز فاصله‌ی زیادی گرفته‌ایم؛ این دو دلیل باعث می‌شوند که در آینده نیز ساختی فیلمی از ۲۴ سخت‌تر می‌شود. از آن جایی که همیشه جک باور و رئیس جمهور ایالت متحده از مهمترین شخصیت‌های سریال به حساب می‌آمدند یک سناریو  محتمل این بود در آینده جک باور به رئیس جمهور تبدیل شود، ولی با بازی ساترلند در سریال Designated Survivor ساخت شدن همچین سناریویی بعید به نظر می‌رسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.