لیست بازیگران Robin Hood: Origins در حال تکمیل شدن است

21 September 2016 - 09:00

فیلم رابین هود راسل کرو (Russell Crowe) در سال ۲۰۱۰ چندان از طرف منتقدان مورد توجه قرار نگرفت، بنابراین برای حضور دوباره کماندار افسانه‌ای در سینما، سازندگان این عنوان، به ریشه این قهرمان باز می‌گردند. Robin Hood: Origins «رابین هود: ریشه‌ها» تا کنون بازیگران خوبی را در اختیار گرفته‌است، از جمله بازیگر فیلم Kingsman یعنی ترون ایگرتون (Taron Egerton) در نقش خود رابین هود، ولی هنوز هم این فیلم نیاز به بازیگران کلیدی بیشتری دارد. در همین راستا، با صحبت‌های به وجود آمده، جیمی دورنان (Jamie Dornan) یکی از این نقش‌های کلیدی است شاید به این پروژه ملحق شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر این صحبت‌ها به نتیجه برسد، به گزارش ورایتی، او نقش ویل اسکارلت را بازی خواهد کرد، یکی از اعضای گروه یاغیان رابین هود به نام مردان مسرور (Merry Men). از آنجایی که در تمام داستان‌های رابین هود شخصیت ویل جوان‌ترین فرد گروه است، اختلاف سنی ۸ ساله موجود بین دورنان و ایگرتون این قاعده را دچار تغییر خواهد کرد. با در نظر گرفتن قطعی شدن حضور او، دورنان چهارمین بازیگری است که به این فیلم ملحق می‌شود. قبلا حضور ایگرتون به عنوان رابین، ایو هیوسان (Eve Hewson) در نقش Maid Marian و جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش جان کوچیکه قطعی شده‌است. فیلم، داستانِ قهرمان نامدار را بیان می‌کند که پس از بازگشت از جنگ‌های صلیبی، تصمیم به تشکیل گروه Merry Men و مبارزه با فساد ایجاد شده در اطراف جنگل شروود می‌گیرد.

e00485619766ac50a57b4ebf93133e42fa601d43

ویل اسکارلت یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های داستان افسانه‌ای رابین هود است و حتی در اولیه‌ترین نسخه‌های این داستان نیز حضور دارد. او معمولا یکی از بهترین شمشیرزنانی است که در دوره خود زندگی می‌کند و حتی می‌تواند در نبردهایش در صورت لزوم، از دو شمشیر به طور همزمان استفاده کند. باید منتظر بود و دید که چه برداشتی از شخصیت ویل اسکارلت توسط رابین هود در فیلم ریشه‌ها به خدمت گرفته می‌شود، ولی در هر صورت می‌توانیم بر روی او برای مبارزه در کنار قهرمان کماندار در گروه Merry Men حساب باز کنیم، مبارزه‌ای که بین این گروه و چهره بی رحم حاکم بر مردم منطقه، فرقی ندارد کلانتر ناتینگهام باشد با هر کس دیگری، خواهد بود. تا جایی که مربوط به برداشت‌های رسانه‌ای می‌شود، شخصیت ویل اسکارلت قبلا توسط کریستین اسلیتر (Christian Slater) در فیلم Robin Hood: Prince of Thieves «رابین هود: شاهزاده دزدان» در سال ۱۹۹۱، متیو پورتا (Matthew Porretta) در فیلم Robin Hood: Men in Tights «رابین هود: مردانی در لباس چسبان» در سال ۱۹۹۳، اسکات گریمز (Scott Grimes) در فیلم Robin Hood در سال ۲۰۱۰ و مایکل سوشا (Michael Socha) در سریال Once Upon a Time in Wonderland «روزی روزگاری در سرزمین عجایب» بازی شده‌است.

جیمی دورنان با بازی در فیلم Fifty Shades of Grey «پنجاه طیف خاکستری» در سال ۲۰۱۵ به شهرت رسید و دوباره در سال آینده همان نقش را در فیلم Fifty Shades Darker خواهد داشت و سال بعد از آن در فیلم Fifty Shades Freed. علاوه بر آن، از دیگر سوابق او می‌توان به حضور در فیلم‌هایی مانند Marie Antoinette «مری آنتوینت» و Anthropoid «شبه انسان» و همچنین سریال‌های Once Upon a Time «روزی روزگاری» و The Fall «پاییز» اشاره کرد. فیلم Robin Hood: Origins قطعا راهی عالی برای دورنان به منظور ورود به دنیای اکشن بلاک باستر خواهد بود و بسته به موفقیت فیلم، می‌تواند تبدیل به سری ثابت دیگری برای این بازیگر شود.

 

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.