بازیگران Game of Thrones از مرگ‌ها و تجدید دیدارهای فصل هفتم می‌گویند

21 September 2016 - 13:30

چند وقتی است که تولید فصل هفتم Game of Thrones با جدیت آغاز شده و هرروز گزارش‌های بیشتری از بازیگران جدید فصل هفتم و رویدادهای صحنه فیلم‌برداری به گوشمان می‌رسد. بااینکه فصل هفتم مانند فصل‌های گذشته در سه ماه اول سال بعد پخش نمی‌شود و باید در تابستان منتظر آن باشیم، طرفداران همچنان گمانه‌زنی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و انتظار برای فصل یکی مانده به آخر این مجموعه عظیم فانتزی از همیشه بیشتر است.

چه اتفاقی می‌افتد وقتی دنریس با ارتش بی‌شمار و قدرتمند خود و متحدین جدیدش به وستروس برسد؟ آیا سم تارلی می‌تواند در الدتاون به تدبیری برای شکست وایت واکرها برسد؟ حال که همه دشمنان سرسی در کینگزلندینگ نابود شده‌اند آیا کسی مانده که با او صحبت کند و از نقشه‌های شیطانی بعدی‌اش بگوید؟ و از همه مهم‌تر، آیا جرج مارتین – نویسنده کتاب‌های نغمه یخ و آتش – می‌تواند تا قبل از شروع فصل هفتم کتاب ششم این مجموعه با نام The Winds of Winter «بادهای زمستان» را در بازار عرضه کند؟ با حضور بازیگران در مراسم امی ۲۰۱۶ (که در آن Game of Thrones باری دیگر بیشترین جوایز را بدست آورد و رکوردشکن شد) اطلاعات زیادی از فصل هفتم بدست آوردیم.

Game of Thrones جشنواره اصلی برنده بهترین سریال درام سال، بهترین کارگردانی (برای قسمت Battle of the Bastards یا نبرد حرامزاده‌ها) و بهترین نویسندگی (باز هم برای Battle of the Bastards) شد و در مراسم جوایز فنی و هنری که قبل از مراسم اصلی بود، سریال بیشترین جوایز را برد. سوفی ترنر (Sophie Turner) بازیگر نقش سانسا استارک در مورد اتفاقات فصل هفتم در حین مراسم امی صحبت کرد:

[این فصل] خیلی ناراحت‌کننده است. به خوبی احساس می‌شود که همه چیز (و در کل سریال) به پایان خود نزدیک می‌شود. بازیگرها مدت بیشتری در بلفاست خواهند بود تا از حضور یکدیگر و در کنار هم بودن لذت ببرند چون که به غیر از این (فصل هفتم) ما فقط یک فصل دیگر داریم… البته نه همه ما!

صحبت‌های ترنر به خوبی مشخص می‌کند که بسیاری از شخصیت‌ها (و شاید خیلی از شخصیت‌های کلیدی) با پایان فصل هفتم دیگر در سریال حضور نداشته باشند و به سنت Game of Thrones یکی پس از دیگری به بدترین و ظالمانه‌ترین شکل ممکن کشته شوند! همچنین Variety با نیکولای کاستر والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر، صحبت کرد و او گفت شخصیت‌هایی که چندین فصل همدیگر را ندیده بودند تجدید دیدار خواهند کرد. 

jamie-lannister-oathkeeper-game-of-thrones

همان‌طور که می‌دانید تنها دو فصل دیگر از مجموعه جهانی Game of Thrones باقی مانده است. فصل هفتم با ۷ قسمت در تابستان سال ۲۰۱۷ در شبکه اچ‌بی‌او پخش خواهد شد و فصل پایانی یعنی فصل هشتم با ۶ قسمت سال پس از آن به این اقتباس تلویزیونی از دنیای فانتزی نغمه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) پایان می‌دهد. بازیگران سریال در چندوقت اخیر با حرف‌های خود انتظار را برای طرفداران به شدت سخت کرده‌اند. مثلا میزی ویلیامز (بازیگر آریا استارک) گفت که طرفداران هرگز برای عظمت فصل هفتم آماده نخواهند بود و سوفی ترنر هم در مصاحبه خود در طول مراسم امی اعلام کرد که فصل هفتم فوق‌العاده است و در واقع او با خواندن فیلم‌نامه گریه کرده است! دوباره چه بلایی سر استارک‌ها می‌آید که باعث گریه کردن سوفی ترنر شده است؟!‌

جرج مارتین فعلا از سریال عقب است و اگر نتواند تا شروع فصل هفتم کتاب ششم را منتشر کند طرفداران کتاب‌ها بسیار ناامید خواهند شد. شاید عرضه بادهای زمستان بتواند بازهم جرج مارتین را جلو بیندازد اما در نظر بگیرید که کتاب هفتم این مجموعه یعنی A Dream of Spring شاید تا چند سال دیگر هم (با توجه به سابقه مارتین) عرضه نشود! شاید هم مارتین با عرضه پشت سر هم کتاب ششم و هفتم (که بسیاری از تاخیر‌های متعدد را توجیه می‌کند) همه طرفداران را غافلگیر کند.

در نهایت باید گفت که تا دو سال دیگر به پایان Game of Thrones و به دنبال آن وستروس خواهیم رسید. برای مشاهده همه اخبار مربوط به Game of Thrones به این بخش مراجعه کنید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.