مت دیمون علاقمند به حضور در فیلم‌های بیشتری از سری Jason Bourne است

31 July 2016 - 17:10

شاید چهار یا پنچ سال پیش فکر کردن به این که مت دیمون در فیلمی دیگری از سری Jason Bourne ایفای نقش کند، کمی رویایی بود. اکنون اوضاع تفاوت کرده است. نه‌تنها به تازگی فیلمی دیگر از سری Jason Bourne با حضوری وی منتشر شده است؛ بلکه گزارشات جدید، از ساخت فیلم‌های دیگر از این سری با حضور مت دیمون خبر می‌دهد. برای اطلاعات بیش‌تر با وب‌سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا همراه باشید.  براساس گزارشات Entertainment Weekly، مت دیمون در دنباله‌های فیلم Jason Bourne هم ایفای نقش خواهد کرد.

بله، قطعاً اگر داستانی برای نسخه‌های بعدی وجود داشته باشد، این امکان وجود دارد و من در آن حضور خواهم یافت. من با پاول [کارگردان فیلم] صحبت کرده‌ام و به او گفته‌ام که هر کاری دوست دارد انجام دهد. ما با هم دوست هستیم و با هم در این خصوص گفت‌وگوهای زیادی داریم. سعی بر این داریم که زمانی کار را انجام دهیم که مناسب و دارای ارزش برای خانواده‌‌ باشد.

شاید این نکته که مت دیمون علاقه بسیار زیادی برای حضور در عناوین آینده این سری دارد، تعجب‌آور باشد. با این وجود، اگر به گذشته هم نگاه کنیم، دیمون همیشه همین نظر را داشته است. او در گذشته هم از علاقه خود برای حضور در فیلم‌های بیش‌تری از سری Jason Bourne و کار با پاول گرینگرس، کارگردان فیلم، پرده برداری کرده است. حتی در گذشته و در زمانی که به نظر می‌رسید مت دیمون در سری حضور نخواهد داشت، او بیان کرده بود که هنوز درهایی برای بازگشت او وجود دارد.

البته در گذشته مشکلاتی بین کارگردان و نویسنده این سری رخ داد که در پی آن مت دیمون هم از تیم بازیگران آن فیلم کناره‌گیری کرد. اکنون، با وجود علاقه مت دیمون به حضور در سری و همکاری او با کارگردان آن، به نظر می‌رسد حضور او در نسخه‌های آینده هم خبری جدی باشد که قطعاً برای دوست داران سری خوشایند خواهد بود.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Amirns78 says:

    خوبه خودش بازی کنه..
    تو قسمت ۴ که جرمی رنر بازی کرده بود از سری فاصله گرفته… ولی امیدوارم که تو قسمت های بعد ماموری که جرمی رنر نقششو بازی کرده بود جیسون بورن رو ببینه
    ممنون بابت خبر

  • Yusuf says:

    سلام سایت جدید مبارک. فیلم جدید بورن خوب نبوده متاسفانه تنها فیلم ادامه دار سریع و خشن هست که خوب عمل کرده

  • Hanna says:

    امیدوارم فیلم بعدى از این بهتر باشه. این اصلاً بین اکشن و صحنه هاى درامش توازن نداره. شاید هم من زیادى توقع ام بالاست. اما فیلم سوم مجموعه واقعاً عالى بود.