سایت Pottermore به شما اجازه می‌دهد که ظاهر طلسم پاترونوس خود را بیابید

23 September 2016 - 13:41

دنیای هری پاتر همچنان در حال تکامل و گسترش است، حتی با اینکه آخرین کتاب آن یعنی هری پاتر و یادگاران مرگ ۹ سال قبل در بازار عرضه شد و آخرین فیلم آن با نام Harry Potter and the Deathly Hallows: Part Two «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» در ۲۰۱۱ شما را به سینماها کشاند. در واقع امسال که در ۲۰۱۶ هستیم تاکنون سال بسیار موفقی برای دنیای جادوگری بوده است؛ نمایش Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» به صورت برق‌آسا فروش می‌کند و کتابی که براساس نمایش‌نامه نوشته شده به راحتی توانست به پرفروش‌ترین کتاب سال تبدیل شود. در کنار این بزودی قرار است فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» را در سینماها ببینیم که توسط خود جی. کی. رولینگ – خالق این مجموعه – نوشته شده است.

در این فیلم قرار است ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر ظاهر شود و ما را به سال‌های ۱۹۲۰ شهر نیویورک در آمریکا ببرد و با جامعه جادوگران آمریکا آشنا کند. (با توجه به اینکه هرآنچه تاکنون از هری پاتر دیده‌ایم، از جمله هاگوارتز و وزارت‌خانه جادو، همه و همه در انگلستان بوده‌اند.)

Pottermore را می‌شناسید؟ همان سایتی که جی. کی. رولینگ دائماً با اطلاعات و جزییات جدید از شخصیت‌ها و پس‌زمینه داستانی دنیایش آپدیت می‌کند. در این سایت شفاف‌سازی‌های زیادی در مورد داستان مجموعه و دنیای هری پاتر انجام شده است اما در کنار این‌ها همیشه تست‌ها و امتحان‌هایی هم وجود دارند تا دانش هری پاتری شما را به چالش بکشند! مثلا یکی از آن‌ها مشخص می‌کرد که شما اگر به هاگوارتز بروید دانش آموز کدام یک از گروه‌های گریفیندور، اسلیترین، ریون‌کلا یا هافل‌پاف می‌شوید. یکی از جدیدترین قابلیت‌های این سایت به شما اجازه می‌دهد که ظاهر طلسم پاترونوس خود را بیابید!

برای شرکت در این تست باید در سایت ثبت نام کرده باشید. سایت از شما می‌خواهد که به بهترین خاطرات خود فکر کنید و براساس آن‌ها به سوالات پاسخ دهید. برای آن‌هایی که نمی‌دانند، پاترونوس همان طلسمی بود که نگهبانی جادویی برای جادوگران دنیای هری پاتر – بخصوص در برابر دیمنتور‌ها – می‌ساخت و از آن‌ها محافظت می‌کرد. ظاهر پاترونوس هم برای هر شخص متفاوت است؛ مثلا هری پاتر و پدرش جیمز پاتر هردو یک گوزن داشتند و در کنار آن پاترونوس سوروس اسنیپ بخاطر عشقی که به لیلی پاتر داشت آهو بود.

پس اگر می‌خواهید از پاترونوس خود مطلع شوید وقت را تلف نکنید و به این لینک مراجعه کنید.

pottermore-patronus-quiz

چندی قبل مقاله‌ای برای بررسی داستان هری پاتر و فرزند نفرین شده و احتمال ساخت فیلم بر اساس آن در سینماگیمفا منتشر شد که در آن به آینده دنیای هری پاتر پرداختیم. با توجه به اینکه دستمان به نمایش خارق‌العاده فرزند نفرین شده کوتاه است و تا مدت‌ها بعد نمی‌توانیم فیلمی از آن ببینیم، باید دلمان را به سه‌گانه جدید Fantastic Beasts که توسط خود رولینگ نوشته می‌شود خوش کنیم.

منبع: Screenrant

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.