زندگی شخصی بری در فصل سوم The Flash چگونه خواهد بود

23 September 2016 - 21:00

سریال The Flash ماموریت سختی در رابطه به نمایش گذاشتن همزمان زندگی در دو زمینِ متفاوت را خواهد داشت. بری آلن (Barry Allen) دنیای جانبی جدیدی به نام Flashpoint به وجود آورد، جایی که مخاطبان همان چهره‌های آشنا را خواهند دید ولی نه دقیقا مثل قبل بلکه کاملا متفاوت. با انتشار پوستر جدید این فصل با نام «سرنوشت‌های جدید، خطرهای جدید» به نظر این سریال در حال تبدیل شدن به گنجینه‌ای بزرگ برای DC است که حتی خواهد توانست بزرگترین طرفداران اسپیدستر قرمز پوش را نیز راضی نگه دارد. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

flash-season-3-poster

یکی از المان‌های مهم در سریال فلش ارتباطات است؛ ارتباطات خانوادگی، دوستانه و حتی عاشقانه. یکی از نکات جالب و البته گاهاً شیرین سریال این است بری را درگیر در این ارتباطات ببینیم. درست هنگامی که همه چیز در حال کامل شدن بین بری و آیریس بود، او تصمیم گرفت به گذشته سفر کند و مادر خود را از دست Reverse-Flash نجات دهد. کشته شدن پدر او به دست شخصیت Zoom در این تصمیم گیری بی اثر نبود، تصمیم گیری که باعث به وجود آمدن وقایع Flashpoint شد. دشمنان قدیمی و جدید را به همراه دوستان و متحدان می‌توان در قالبی جدید و رفتارهای تازه تحمل کرد ولی آیا این موضوع در مورد کسانی که دوستشان داریم نیز صادق است؟

در دو فصل اول سریال، بری را تنها در چند رابطه اندک احساسی دیدیم، حال شاید یکی از آنها در فصل سوم حضور داشته باشد. به گزارش MFR شخصیت پتی اسپیوت (Patty Spivot) با بازی شانتل ون‌سانتن (Shantel VanSanten) شاید برای حضور در فصل سوم، به جمع بازیگران این مجموعه بازگردد. او در پاسخ به این سوال که آیا در این فصل حضور خواهد داشت گفت: «این موضوع، اگر همه چیز سر جای خود قرار داشته باشد، بسیار محتمل است.»

the-flash-shantel-vansanten-patty-spivot-return-possible

طرفداران کامیک بوک New 52 به خاطر دارند که در آن کامیک بوک شخصیت ون‌سانتن یعنی Spivot نقشی اساسی در زندگی بری آلن داشت ولی با این وجود، نقش او در سریال بسیار محدود شده است. اگرچه بین بری و او رابطه کوتاهی (به مدت چهار قسمت) وجود داشت و سپس او به شهر Midway بازگشت، ولی چنان هم دور از ذهن نیست که او دوباره بازگردد. آزادی عمل محدودی برای نویسندگان سریال در رابطه با شخصیت Spivot وجود دارد. از جمله دلایل بازگشت او می‌توان به داستان‌های جدید Science Police یا گروه Doom Patrol اشاره کرد که می‌تواند با حضور پتی در شهر Midway در ارتباط باشد.

در پیش نمایش‌های منتشر شده برای فصل سوم سریال شاهد این موضوع بودیم که به دلیل زنده بودن والدین بری، به هیچ وجه هیچ رابطه‌ای بین او و آیریس وجود ندارد. واقعه Flashpoint این امکان را به وجود می‌آورد که درهایی باز شود که طرفداران فکر می‌کردند تا ابد بسته شده‌است، از جمله، شاید، بازگشت شخصیت لیندا پارک. تا کنون در رابطه با بازگشت ون‌سانتن هیچ تاییدی به صورت رسمی یا غیررسمی صورت نگرفته‌است ولی در دنیای کامیک، همه چیز امکان پذیر است.

فصل سوم سریال The Flash در تاریخ سه‌شنبه ۱۳ مهر از شبکه The CW پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • empty says:

    Destinies یعنی سرنوشت ها نه مقصد ها
    اون destination هست

  • empty says:

    من قبلاً این سریال رو دوست داشتم،ولی هرچی جلو تر رفت نقض هاش بیشتر شد
    نظریه های علمی ایی رو مطرح میکنن که کل سریال رو زیر سوال میبره
    حالا بماند که اون نظریه ها مشخصاً اشتباه هستن و درستیشون رو نمیشه اثبات کرد
    مثلاً تو یه قسمت به بری بمب وصل کردن که اگه جداش میکردی منفجر میشد
    اومدن چیکار کردن؟ اومدن گفتن که فلان نظریه گفته که اگه جسمی سرعت مناسبی داشته باشه میتونه از جسم دیگری عبور کنه،بری هم با تمام سرعت به سمت دیوار دوید و خودش رد شد ولی بمب پشت دیوار موند و ترکید!
    خوب الان چند تا مشکل پیش میاد،بمب به بری وصله پس سرعتش باهاش برابره پس چرا فقط بری رد شد؟
    یه چیز دیگه، پس چرا هر بار که بری میدوئه خودش از لباساش رد نمیشه و در یک لحظه لخت نمیشه؟ ???

  • Matt Murdock says:

    سریال بدی نیست
    ولی دیگه برای سریالای CW وقت ندارم